Een week na #onlinetuesday 15 Storytelling: De Foto’s
Beelden zeggen meer dan 1000 woorden… Maar is dat wel écht zo? Want doet een authentiek verhaal, recht uit het hart, niet veel méér voor een merk. Wat is dan een ‘echt’ verhaal, is het überhaupt belangrijk om een verhaal te hebben? Dat was de outline voor de editie van #onlinetuesday vorige week in Felix Meritis met als thema “storytelling”. Belgische filmmakers op het podium met aanstekelijke fondsenwerving. Dé Bacardi case. Reinoud Wolff (@reinoudwolff) met een bevlogen verhaal over merken en verhalen. En smaakmaker @martijnarets over zijn #brandexpedition.
Foto’s
Het einde van België
Zie ook dit korte verslag van Rianne Bartels op DutchCowgirls over het optreden van Niels van Koevorden en Sabine Lubbe, dramatisch “Het einde van België nadert” getiteld.
Wellicht niet on topic, maar wederom zijn de foto’s eentonig en de kwaliteit is belabberd. Doe er iets aan. Als ik deze serie bekijk straalt er enkel een saaiheid vanaf. Is dat het event of de wereld die de fotograaf heeft gecreerd?