Wat te doen met een waterballoon?

2 juni 2011, 07:00

Brandfighters vroeg het aan hun creatieve crowd. Het uitgangspunt? Verfrissende video’s voor DubbelFrisss. Binnenkort krijg je namelijk een zakje waterballonnen bij twee pakken DubbelFrisss. Om alvast wat buzz rondom deze actie en het merk DubbelFrisss te creëren, werd een contest uitgeschreven op Brandfighters.com: “Wat te doen met een Waterballoon”. In drie weken tijd gingen er ruim 60 filmmakers DubbelFrisss met de wedstrijd aan de slag wat uiteindelijk 18 verfrissende video’s opleverde. Benieuwd naar de resultaten? Bekijk de top 3 hieronder!

1) Extreme Water Balloni door Supfrikspec:

2) A fight in the park door Jumping Monkeys Productions:

Op dit moment dagen we onze creatieve crowd uit om video’s te maken voor T-mobile. Bekijk de opdracht hier.

Jan-Paul de Beer
Mede-oprichter bij Brandfighters / the soccer project

Categorie
Tags

1 Reactie

    Frans

    Wat een luizige opmaak heeft marketingfacts Mobile. Bekijk het even op een iPhone als je wil weten wat ik bedoel. Mooi ook die rustige witte velden waar een youtube linkje hoort. Waarom zou je het makkelijk maken de video’s te laten zien waar de post over gaat?


    2 juni 2011 om 08:38

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!