InfographicMonday: Adverteren op YouTube, F-Commerce en de interactie met de consument

22 augustus 2011, 02:43

Deze week zoomen we in op hoe bedrijven sociale media inzetten. Zo zet de tech industrie social media het meest in, en is de grootste uitdaging het meetbaar maken van de social ROI. Een tweede infographic zoomt in op de interactie met de consument en laat zien dat 53,47 procent 2 tot 5 merken op sociale media volgt, en dat deze merk-relatie hun aanbevelingsgedrag en koopintentie beïnvloedt. Verder een zeer mooie infographic van de geschiedenis van adverteren op YouTube, en één die ingaat op de geschiedenis van F-Commerce.

What makes people want to follow a brand?

How engaged is your brand?

The history of advertising on YouTube

The history of f-commerce

Let’s get down to social business

Danny Oosterveer
Data-gedreven digital marketeer bij Datasexual

Data-gedreven digital marketeer. Resident bij Amdax en Woonduurzaam. Daarnaast vertel ik vaak als spreker over data-gedreven marketing. Auteur van het boek Data-bedreven marketing. Eén van de twee Groene Nerds.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Emberlynn

    Oh my god, 430 afternoon news channel nine, they covered the sopranos ending. They had some mewling whore going ‘I feel like I have wasted the last ten years of my life’. Why is it all the women reporters on the news articles on google news don’t get it? Why is it the men think its genius?Why is that?Seriously go to google news, search google news for ࢀsopranos‚ and see there have been an astonishing 5000 articles written in newspapers around the world.Invariably the ;journalists’ who shitcan the ending are women.


    12 juli 2016 om 00:58

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!