#LeWeb 2011: Jeremiah Owyang over klaar zijn voor social business

9 december 2011, 09:07

Jeremiah Owyang (founder van de Altimeter Group, ex-Forrester marketing boegbeeld) kwam op LeWeb speciaal even voor Loic LeMeur overvliegen vanuit Californie. Omdat hij er al drie keer eerder was en omdat…. dat nu eenmaal het concept is van LeWeb: bekende internethelden op het podium met al dan niet een boeiend of nieuw verhaal, een product launch of nieuwe app. Owyang had een kleine update gemaakt van een al veel eerder dit jaar gepubliceerd onderzoek vam Altimeter over “social readiness for business”. Ik heb er een soort bootleg van gemaakt, hieronder vind je de video en de SlideShare presentatie. Zeker boeiend om terug te luisteren/te kijken:

Video

SlideShare presentatie

Climb the Social Business Hierarchy of Needs: LeWeb Keynote, 2011

View more presentations from Jeremiah Owyang

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!