Nieuw op Marketingfacts: Siteclinics

7 februari 2012, 12:53

Namens Siteclinics.nl geven Joost de Valk, Roy Huiskes, Arjan Snaterse, Richard Theuws en David Brinks vanaf deze week op Marketingfacts hun oordeel over websites die worden aangedragen door jullie. Wat is er goed aan? Wat kan er beter? En belangrijker nog: wat zijn concrete verbeterpunten waar je direct mee aan de slag kunt? Aangezien we allemaal onze eigen specialisaties hebben, met hier en daar wat overlap, kunnen we websites vanuit allerlei oogpunten analyseren. Denk aan de techniek, het design, de usability, SEO en de teksten. Dit levert voor jou als site-eigenaar een compleet verbeterplan op. Bovendien zorgt een artikel op Marketingfacts voor wat extra publiciteit voor je website. Niks mis mee, toch?

Geef je site op!

Voor de eerste editie van onze siteclinics op Marketingfacts willen we graag sites van non-profitorganisaties onder de loep nemen. Ben je werkzaam voor zo’n organisatie en wil je dat we verbeterpunten aandragen? Mail dan naar siteclinics@marketingfacts.nl.

Over de oprichters van Siteclinics.nl

Joost de Valk – Eigenaar van yoast.com, gespecialiseerd in conversie- en zoekmachineoptimalisatie, web analytics en developer van (o. a.) zeer populaire WordPress-plugins. Heeft wereldwijd consultancyklanten, waaronder bedrijven als eBay, RTL en Facebook.

Roy Huiskes – Eigenaar van chapter42.com, sinds 2002 eigenlijk al nergens anders mee bezig dan het verbeteren van websites. Sterk in strategieën waarmee de strijd kan worden aangegaan met de concurrentie. Verder natuurlijk kritisch op alles wat een sale of een lead in de weg staat.

Arjan Snaterse – Eigenaar van uprise.nl, met als hoofddiensten WordPress-implementatie en SEO. Daarnaast bezig met alle andere zaken die nodig zijn om een website tot een succes te maken.

Richard Theuws – Eigenaar van merchandise.nl, met name een man van de praktijk, die zelf +/- 30 sites beheert en geheel of gedeeltelijk zelf ontwikkeld heeft. Dagelijks bezig met de verbetering van deze sites.

David Brinks – Eigenaar van hardcopy.nl, gespecialiseerd in (SEO-)copywriting en contentstrategie, zowel voor bureaus als voor klanten rechtstreeks. Geeft daarnaast workshops en gastcolleges over dit onderwerp. Kijkt vooral naar de consistentie van de tekst en de SEO-waarde ervan.

P.S. Elke site kan beter. Ook die van onszelf. We horen graag van je als je verbetertips voor ons hebt. Stuur ons dan een mailtje op siteclinics@marketingfacts.nl. Lang leve tweerichtingsverkeer!

David Brinks
Eigenaar bij Hardcopy

Freelance (SEO-)copywriter en mede-eigenaar van Radish Concepts. Blogt ook op Copytips.nl. Houdt van korte bio's.

Categorie
Tags

2 Reacties

    Dorien Kaandorp

    Wij worden zo langzamerhand een non profit organisatie. hebben sinds kort n nieuwe website via webvalue. Houden m zelf bij.

    Zijn sanitair en tegel kopers eigenlijk wel klanten die eertst sites raadplegen ? Is de site goed genoeg??willken jullie er eens commentaar op geven.

    Ben benieuwd naar jullie reactie

    Hartelijke groet.

    Website degraaftegelsensanitair.nl

    Mail terug naar mijn eigen adres svp. Hartelijke groet. Dorien.


    9 februari 2012 om 07:40
    suplemen hamil

    This is a common status but asks former intervention. And if the tummy isn’t emptying in good order, so at that place are more stuffs that can reflux into the oesophagus.


    20 mei 2014 om 01:34

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!