Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Marketing the Rainbow: Regenboog & Taal

Veel groepen hebben een eigen taal ontwikkeld, althans woorden en uitdrukkingen. Maar hoe staat het met de regenboog en taal?

Marketing the Rainbow: Play the Gayme, over SIMS en Candy Crush

Als je een diverse samenleving wilt weergeven, is het goed dat je ook divers speelgoed en games hebt.

Links-rechts-bias, omdat al het goede van links komt

Volg Obama, Coolblue en de Snollebollekes om het vertrouwen te vergroten en zo je conversie te verhogen.

Marlies Hilgersom (ING): ‘Een award geeft je project een mooie boost’

De jury van de Grand Prix Content Marketing awards staat in de startblokken om de cases vanaf 13 september 2023 te beoordelen.

Lijd jij al aan ‘contentargwaan’?

Op het moment dat je bij het consumeren van content jezelf betrapt op het stellen van de vraag: “Is deze content wel door een mens gecreëerd?"....

Content creatie in een B2B niche

Bouke Vlierhuis noemt zichzelf een trainer, presentator en adviseur, maar het grootste deel van de week schrijft hij marketingteksten voor IT-bedrijven.

Door deze vloek willen je collega’s geen kennis delen

In contentmarketing heerst een vloek die op dit moment misschien wel de grootste rem op kennis delen door medewerkers is.

Bob de Contentbouwer: Kunnen we het nog maken?

We moeten steeds meer stelling nemen en mogen steeds minder, lijkt het.

Story listening en bouwen op rented land

We weten allemaal wel wat storytelling is, maar wat is story listening? In deze podcast ga ik hierover (en over bouwen op rented land) in gesprek met Cor Hospes.

Hoe ga je om met marketing in tijden van recessie?

Samen met Hubspot hebben we een enquête opgezet over marketing in tijden van recessie en we hebben jouw mening nodig!

Hoe zero-click content B2B marketing aan het veranderen is

Zero-click content is niet nieuw, maar het heeft wel steeds meer invloed op de manier hoe we marketing aanpakken. In deze podcast ga ik hierover in gesprek met Rand Fishkin.

GPT-3: De voor- en nadelen

ChatGPT is hot: Ieder zelfbenoemd internetspecialist slingert vol trots automatisch gegenereerde teksten op social media, alsof ze dit taalverwerkingsmodel zelf hebben ontwikkeld.