Wat is gamification precies, hoe “werkt” het en… wat levert het je op als merk in een steeds digitalere wereld?
Hoe 'Data as a Product' marketeers helpt om gericht en effectief de juiste Data- en AI keuzes te maken.
Veel AI-projecten falen: dit biedt kansen om het verschil te maken ten opzichte van de concurrentie.
6 aanbevelingen die je als marketeer, dataspecialist of jurist in de dagelijkse praktijk kunt gebruiken bij het omgaan met data van (potentiële) klanten.
Consumenten zijn daadwerkelijk bereid hun gedrag aan te passen om dataverzameling voor reclame te ontwijkenMarketeers en communicatieprofessionals zien het gebruik…
Data, highlights en aanbevelingen uit het Nielsen Global Marketing Report 2022Uit wereldwijd onderzoek onder marketeers van Nielsen (Global Annual Marketing…
GDMA Global Privacy Monitor 2022: Wereldwijd privacy-onderzoekDe Global Privacy Monitor 2022, een in opdracht van GDMA (de koepelorganisatie van branchevereniging…
Shopping in 2030: Daadkracht gevraagd in een decennium vol veranderingIn weinig sectoren geldt het cliché dat de wereld nogal snel…
In mijn vorige blog heb ik de onderwerpen: wat is data en wat de relatie is tussen business intelligence en market intelligence…
Data-gedreven processen kunnen organisaties enorme voordelen opleveren. Data levert – soms onverwachte – inzichten en trends op waarmee het mogelijk…
Sinds ik werkzaam ben binnen het Digital Analytics vakgebied, vliegen de nieuwe ontwikkelingen me om de oren. We moeten onze…
Bij Traffic Builders werken we al sinds 2000 aan data-gedreven online marketing, maar toch voorspel ik dat online marketing in…