Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

E-mailmarketeers: zie een uitschrijfintentie als kans

Het is natuurlijk jammer als mensen zich uitschrijven nadat ze je, met zorg gemaakte, e-mail hebben ontvangen. Hoe goed je…

Tips voor een goede welkomstcampagne: de allereerste indruk

Als marketeer wil je natuurlijk een zo groot mogelijke database met kwalitatieve nieuwsbriefinschrijvers. Elke nieuwsbriefinschrijver is er weer één. Om…

Alles wat marketeers moeten weten over DKIM, PTR, SPF en DMARC

Het ontvangen en versturen van e-mail is één van de meest gebruikte vormen van communicatie in ons land, dagelijks worden…

E-mail Benchmark 2017: alles wat je moet weten over e-mailmarketingdata en stats

Vandaag heeft e-Village de 14e editie van de E-mail Benchmark, het grootste periodieke e-mailonderzoek in de Nederlandse markt, gepubliceerd. En, om met de…

Zo verhoog je open rates met een sterke onderwerpsregel

5 tips!Het optimaliseren van de onderwerpsregel schiet er bij sommige e-mailmarketeers er nog weleens bij in. Omdat ze het te…

Hogere marketing-ROI? Begin met RPAD: right proprietary audience development

Een bedrijf dat directe toegang heeft tot het juiste publiek heeft een gigantische voorsprong op de concurrent die dat niet…

61% van de bedrijven koppelt e-mailmarketing niet aan centrale database

Resultaten van de DDMA E-Mail Barometer Special 2012 Net als een half jaar terug heeft de DDMA e-mailend Nederland tegen…

How-to: 5 tips voor een succesvolle e-mailmarketingcampagne

E-mailmarketing is een krachtig kanaal om je doelgroep te bereiken. Of het nu gaat om het versterken van bestaande relaties,…

12 aandachtspunten om de e-mail aflevering te verbeteren

E-mail aflevering (deliverability) is momenteel één van de meest besproken thema’s op het vlak van e-mail marketing. Daarvoor bestaan verschillende…

Je denkt 98%, maar slechts 85% komt in de inbox

Als je in je e-mailrapportages kijkt denk je dat het goed gaat, de werkelijkheid is soms anders. Niet alle e-mails…

E-mail aflevering verbeteren? Certificeer uw e-mailprogramma

Slechts 85% van uw e-mails komt terecht in de inbox van de ontvanger, blijkt uit cijfers van deliverability specialist Return…

E-mail deliverability: komen jouw mails nog in de inbox van je abonnees?

Volgens Forrester Research zullen direct marketeers tegen 2014 144 miljoen USD besteden aan e-mails die nooit hun doel zullen bereiken.…