Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Wat leren we van de Chinese e-commerce giganten?

Tegen de Chinese e-commerce giganten is eigenlijk niet op te boksen. En dat komt niet alleen door de (extreem) lage prijzen.

Omnichannel retail: Werken jouw kanalen écht samen?

Retail kan pas volwaardig omnichannel worden als de strategie vanuit elk perspectief wordt uitgezet.

E-commerce wacht spannend jaar

Online diensten hopen op herstel. 92 procent boodschappen werd vorig jaar nog in supermarkt aangeschaftConsumenten raakten eraan gewend om meer…

Omnichannel omdenken: Hoe bedien je als merk je klanten in retailland 2.0?

Een omnichannelstrategie die past in de huidige tijdsgeestVirtueel van haarkleur wisselen, met een spraakassistent shoppen of binnen tien minuten je…

De vloek van Apple

En die van andere fabrikanten die niet van retail houdenIn de week dat Apple aankondigde een nieuwe telefoon op de…

‘D’r op of d’r onder voor winkels komende feestdagen’

88 procent van de marketeers denkt dat feestdagen 2021 hun bedrijf zal maken of brekenBlack Friday verliest in rap tempo…

Marketing&Facts: Adverteren via Connected TV

CTV-advertising verdringt mobile-advertisingDe manier waarop we televisiekijken is in de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd. Van veelal lineair kijken is er…

[Teruglezen] Suffe slogan Albert Heijn slaat geen deuk in pakje boter

Het kan je bijna niet zijn ontgaan: Albert Heijn heeft een nieuwe campagne, waarin de nieuwe supermarktmanager (zeg maar: de…

NFT in advertising en is gaming het nieuwe social?

De kracht van het luisteren. Gaming het nieuwe social? The last mile in retail advertising. Een lettertypekeuze-tool. En met de mountainbike de…

Winkel zet vooral in op Facebook

Overige social media groeien ook, maar minderOnderzoeksbureau WBR Insights en social advertising bureau Smartly.io, dat werkt voor merken als Zalando,…

Autofotografie: hoe pak je dat aan?

Over de kracht van een foto als showroomlokkertje‘Content is king’. Ik lees het heel vaak. Maar is het eigenlijk (nog)…

(Podcast) De stad van de toekomst? De 15-minutenstad

Interview met Matthijs Storm, CEO WereldhaveTraditionele winkelcentra en -straten zijn uit de tijd, maar full service centers hebben de toekomst,…