Actie Konmar met Fox Kids TV-Cards is succesvol

Actie Konmar met Fox Kids TV-Cards is succesvol

De actie van de supermarkten Konmar en Super De Boer met Fox Kids is erg succesvol geweest. Bij de zender konden kinderen zeven weken lang kunnen sparen voor een of meer van de ruim 13 miljoen setjes met vier TV-Cards.

image

In 500 supermarktvestigingen waren de 144 verschillende kaarten verkrijgbaar met afbeeldingen van de helden uit negen van de populairste tv-series van Fox Kids. Er zijn `miljoenen TV-cards en vele duizenden verzamelmappen en viewers afgezet`, zo laten Fox Kids en Konmar weten. Met name de multimediale aanpak is verantwoordelijk geweest voor het succes. Via alle landelijke dagbladen, de Konmar Superstores Krant, de Konmar Krant, de Verswijzer van Super de Boer, instore radio, het Foks Kids Magazine, de winkelvloer en via internet werd de actie onder de aandacht gebracht. Inmiddels hebben er al verschillende ruilmiddagen plaatsgevonden.

Bron:
Adformatie Online p. 1, 1/5 p.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 2 reacties op dit artikel

  • De meest aktuele promoties in Nederland zijn altijd te vinden via de Promotie Barometer van Trendbox.

    geplaatst op
  • Fox Kids actie scoort met Laurus-actie

    Meer omzet, veel traffic en de bevestiging van de naam van Konmar en Super De Boer als supermarkten met aansprekende en succesvolle promoties voor gezinnen met jonge kinderen én van Fox Kids als de meest populaire kinderzender van dit moment. Dat is het resultaat van zeven weken Fox Kids TV-Cards actie, waarbij miljoenen kaarten zijn verspreid.

    Het succes is volgens Fox Kids en Laurus mede te danken aan de multimediale aanpak. Praktisch geen communicatiemiddel is onbenut gelaten: nationale televisie, met daarbij speciale uitingen op Fox Kids TV, alle landelijke dagladen, de Verswijzer van Super De Boer, de Konmar Krant, de Konmar Superstores Krant, de winkelvloer, instore radio, het Fox Kids Magazine dat tweemaal in een oplage van 100.000 stuks is verspreid, en natuurlijk internet: op de site van Fox Kids kon een TV-Cards game gespeeld worden en werd een kleurwedstrijd gehouden.

    De site werd een ruilpodium. De stap naar georganiseerde ruilmiddagen in of bij de supermarkt was snel gezet. Ook de prijsuitreiking in de internetkleurwedstrijd vond hier plaats. Inmiddels zijn er her en der in het land al vele ruilmiddagen geweest.

    De duizenden kinderen die hier op afkomen, onderstrepen nogmaals het succes van de Fox Kids TV-Cards actie.

    Bron:
    http://www.marketing-online.nl/nieuws/moduleitem27053.html

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.