Albert Heijn gaat pilot met narrowcasting doen

16 juni 2005, 12:30

Albert Heijn gaat vanaf december een pilot doen met narrowcasting in 5 van haar winkels. In iedere winkel zullen 13 schermen worden opgehangen.

Albert Heijn wil narrowcasting inzetten om:

– klanten te informeren en te amuseren;

– reclame te verkopen.

Volgens het Emerce narrowcasting blog heeft Albert Heijn 25 bedrijven gevraagd om een voorstel te doen.

Nu Albert Heijn met narrowcasting gaat beginnen zullen anderen wel snel volgen, denk je niet?

Ralph Bom
Co-founder en online marketeer bij Onstuimig Interactieve Communicatie

Ralph Bom is mede-eigenaar van online bureau Onstuimig.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Erik Odink

    Het kijken naar zo’n schermpje geeft in ieder geval een vertrouwd gevoel, en laat je misschien een beetje vergeten dat je aan ’t boodschappen doen bent.


    16 juni 2005 om 12:21

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!