ANWB samen met MSN in blogs

16 maart 2006, 06:29

De ANWB worstelt al een geruime tijd met een imagoprobleem (zie ook ANWB nog steeds de weg kwijt?). Eén van de mogelijkheden om daar aan te werken is open communicatie met de markt en daar lijkt het nu een start mee te maken. Deze week werd bekend dat de ANWB in samenwerking met MSN drie proefspaces heeft opgezet rond specifieke onderwerpen. In deze proefperiode van twee maanden nodigt de ANWB iedereen uit te reageren. Het gaat voorlopig om de onderwerpen Veilige buurt, Kamperen in Frankrijk en Je eerste auto.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Jonathan Marks

    they need to totally rethink the Kampioen…..what a waste of paper. People do not wake up in the morning glad they are members of ANWB. You can join on line…to stop you have to send them a letter through the regular mail. This doesn’t help their image of being totally out of touch with their members….it starts with their name!


    16 maart 2006 om 08:14
    Jacobien

    Leuk initiatief. Dan moet men alleen wel de juiste dingen communiceren.

    Je zou verwachten dat de ANWB bij het onderwerp’ Lege accu’ wel even meldt dat men moderne auto’s nooit met startkabels moet starten, maar met een startbooster;-)


    16 maart 2006 om 08:55

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!