Autobeurs via online televisie te volgen

14 januari 2004, 23:49

Autobeurs via online televisie te volgenIn België hebben Skynet en Febiac een website gelanceerd met online videoverslaggeving (en commercials) van de Brussels International Motor Show dat vanaf vandaag t/m 25 januari wordt gehouden. De site blijft online tot eind februari.

Het concept, dat te bereiken is via cartv.be en via autosalon.be, zal ondermeer dagelijks een reportage van een uur brengen evenals videomateriaal van de partners en on-demand videofragmenten (alleen voor Belgacom ADSL klanten). Voor de kenners: het videomateriaal wordt aangeboden aan een streamingkwaliteit van 360 kbps.

Als liefhebber van tv-commercials ben ik vooral benieuwd hoe de reclamespots op de website worden vertoond voor, tussen en na de diverse videosequenties van ondermeer fabrikanten als Saab en VW.

Er is via een bannercampagne ook een deelname van Axa dat zijn autoverzekering aanprijst via het concept.

Ideetje voor de Autobeurs in de RAI?

Bron: Digimedia

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Edwin

    Super. Dit swingt tenminste, goede sound. Een mooie manier om een extra dimensie te geven aan iets wat toch al emoties aanspreekt.


    16 januari 2004 om 12:12

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!