Consument is marketeer in het nieuwe Kijkshop #adv

30 juni 2017, 08:30

Consumenten doen de verkoop én de marketing in de nieuwe strategie van Kijkshop. Zij wijzen andere consumenten op hun specifieke expertise. “Het assortiment wordt niet meer bepaald door Kijkshop, maar door de behoeftes en de wensen van de consument. Weg met die meuk waar niemand op zit te wachten!” Het bedrijf komt zijn nieuwe strategie aan de hand van pittige statements aan je uitleggen tijdens Shopping Today op 21 september: “Retail zoals we het kennen is dood.”

Koop nu jouw tickets!

Na een (hopelijk) mooie zomer staan meer dan 40 (!) sprekers uit de online retailmarkt klaar om jou tijdens Shopping Today bij te praten over de nieuwste innovaties en lucratieve ideeën. Zet deze jaarlijkse dosis inspiratie dus maar alvast in je agenda!

Editie 2016 was met 1.200 bezoekers de drukste ooit. Op het programma staan naast Kijkshop onder andere Wijnand Jongen (Thuiswinkel.org) en Herna Verhagen (PostNL) als keynotes.

Koop nu jouw tickets!

Thuiswinkel.org is hét inspirerende digital commerce-netwerk dat (web)winkels die producten en/of diensten verkopen, ondernemers en hun medewerkers helpt succesvoller te zijn. We bieden relevante en praktische oplossingen door belangenbehartiging, het Thuiswinkel Waarborg, kennis en onderzoek en de Thuiswinkel e-Academy.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!