Dance & Brands: het eerste internationale congres over Dance en Millennial marketing #ADV
Op vrijdag 17 oktober 2014, tijdens het Amsterdam Dance Event, vindt het eerste internationale congres over dance en Millennial marketing plaats: Dance & Brands.
Ben jij als marketeer op zoek naar invloedrijke Millennials met een geheel eigen kijk op merken en marketing? Dan is Dance & Brands op 17 oktober een uitgelezen mogelijkheid om te ontdekken hoe dance zich steeds duidelijker heeft ontwikkeld als belangrijke pijler voor merken om deze groep mensen te bereiken, te boeien en te binden.
Dance is in 25 jaar volwassen geworden en heeft een enorme, wereldwijde aanhang van invloedrijke Millennials met een geheel eigen kijk op merken en marketing. Dance ontwikkelt zich steeds duidelijker als zeer belangrijke pijler voor merken om deze groep mensen te bereiken, te boeien en te binden.
De volgende keynote sprekers maken onderdeel uit van het programma:
- Hans Erik Tuijt, Global Activation Director at Heineken
- Eveline Aendekerk, Executive Director of Dance4Life
- Frank Houben, Director Brand & Customer Experience at KLM
- Thom Bartelse, Commerce Director at ID&T
Dance & Brands – bereik een nieuwe generatie Millennials door het inzetten van dance.
Dance & Brands biedt een dag vol inspiratie, nieuwe ideeen en unieke inzichten. Met case studies, paneldiscussies, interviews en richtinggevende presentaties geeft het congres marketeers handvatten om dance te omarmen als onderdeel van hun Millennial marketing mix.
Kijk voor meer informatie op www.danceandbrands.com