Dit gebeurde er in februari op sociale media

1 maart 2016, 09:00

Op sociale media kon je niet om Suitsupply en HEMA heen

Februari was dan wel de kortste maand, maar niet de minst interessante. Twitter en Facebook ontwikkelden deze maand nieuwe features. HEMA had enkele sterke inhakers en SuitSupply belandde in een klassieke twittershitstorm. Ondertussen haalde Asscher uit naar socialemediagebruikers, had Rutte de lachers op zijn hand met het Correspondents Dinner en waren er veel interessante onderzoeken.

De merken

Sociale netwerken

Wat er verder gebeurde op sociale media

Komende maand is de jaarlijkse boekenweek, WNF Earth Hour, The Passion en start het festivalseizoen. Ik hou het weer in de gaten!

Rens Dietz
Marketingmanager bij Coosto

Rens werkt als marketeer bij Coosto. Coosto levert één tool voor alle social media toepassingen zoals monitoring, webcare en publishing. De Coosto-data bieden dag in dag uit waardevolle statistieken voor Rens om over te schrijven.

Categorie

2 Reacties

    Manoah Klaasse

    Lekker stukkie, Rens. Veel info in een beknopt formaat. Keep it coming!


    11 maart 2016 om 12:54
    AdriennePerez

    Een deel van het probleem ligt in het feit dat de macht te veel is verschoven in het voordeel van merken, die in plaats van er te zijn om consumenten te dienen, de positie van ‘meester’ hebben aangenomen, die vrouwen vertelt wat en hoe ze zouden moeten zijn.


    28 juli 2021 om 12:17

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!