Doorbraak van de corporate blogs?

17 april 2005, 06:33

Via een reactie van Frank Meeuwsen het artikel van Russell Shaw gelezen waarin het volgende statement:

There are no exact figures on how many companies are blogging these days. But it’s estimated that around 45% of the largest 1,000 publicly held companies in North America have blogs or plan to start them sometime this year.

Indrukwekkend en als dit percentage inderdaad klopt een teken dat we in Nederland toch nog ver achter lopen op de ontwikkelingen in de VS. Want laten we eerlijk zijn, hoeveel (grote) Nederlandse bedrijven hebben nu een eigen weblog?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Igor van Gemert

    Yep dat artikel komt me bekend voor 😉 Overigens is er ook een shortlist beschikbaar met business drivers waarom corporates kiezen voor deze nieuwe communicatievorm ?


    22 april 2005 om 11:33

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!