Edelman & Technorati Blog Study

14 januari 2006, 10:17

Edelman & Technorati Blog Study

Edelman and Technorati hebben hun eerder besproken studie naar de kracht van weblogs nu ook als whitepaper gepubliceerd: Public RelationSHIPS: Communications in the Age of Personal Media (pdf) (via: i-wisdom).

Moet eerlijk zeggen dat ik die Amerikaanse onderzoeksrapporten over weblogs nu wel een beetje heb gehad. Wanneer komen nu eens de gedegen onderzoeken voor de Europese, maar nog liever de Nederlandse markt?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

5 Reacties

    Roy Huiskes – chapter42

    Wat let je? spreek iets af met een afstudeerder of stagaire en presenteer het zou ik zeggen.


    14 januari 2006 om 11:12
    mangold

    Da’s wel een mooi grafiekje, Marco!

    Bovenin de massacommunicatie voor kuddedieren, in ’t midden de ‘communities’ vol gelijkgestemden en in de long tail de super waardevolle 1-op-1 communicatie tussen individuen.

    Wel raar dat zo’n whitepaper over communicatie ‘in the Age of Personal Media’ juist die persoonlijke communicatie helemaal onderin plaatst, met van die duffe, grijze balkjes.


    14 januari 2006 om 21:40
    amsterdamant

    @Carl: raar inderdaad 🙂

    @Marco: Ik ben het wel met Roy eens, een dergelijk onderzoek zou (het) best uit jouw koker kunnen komen. Ik heb op de HES wellicht een aantal afstudeerders die we hier mee aan het werk kunnen zetten?!

    Laat maar weten.


    15 januari 2006 om 17:29
    media

    Antoinette, goed voorstel en wat mij betreft pakken we dit op. Neem deze week contact met je op!


    15 januari 2006 om 21:06
    Lissa

    That inhg’stis just what I’ve been looking for. Thanks!


    29 juli 2016 om 22:58

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!