Feedback gevraagd: help jij mij afstuderen?
Geef je mening over voorstellen voor promotie van het Marketingfacts Jaarboek
In het kader van mijn afstudeerstage doe ik – vierdejaars student aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen – bij Marketingfacts een aantal onderzoeken rondom het Marketingfacts Jaarboek. Ik hield me daarbij ook bezig met de online profilering van het Marketingfacts Jaarboek. Hoe wordt het boek op dit moment gepresenteerd? Welke doelgroep spreekt Marketingfacts daarbij aan? Wat is de eerste indruk die men krijgt van het boek? Ik heb aan de hand van mijn onderzoek een aantal constateringen mogen doen en vanuit daar een aantal oplossingen/voorstellen ontworpen. Ontwerpen van de huidige pagina van het jaarboek, maar ook ontwerpen voor uitingen van campagnes. Ik hoor heel graag wat jij van die ontwerpen vindt en kan je feedback goed gebruiken!
Het afstudeerproject
Ieder jaar geeft Marketingfacts het Marketingfacts Jaarboek uit, dit jaar al de 10e editie! Daarin worden de belangrijkste trends en ontwikkelingen op het gebied van online marketing samengevat door bloggers van Marketingfacts. Ieder jaar bevat het boek weer nieuwe content over de staat van online marketing anno nu.
Mijn vraag aan jou
Om het Marketingfacts Jaarboek nog beter online te profileren, heb ik een aantal uitingen ontworpen:
- een redesign van de huidige webpagina over het jaarboek,
- een concept voor een blogomgeving voor studenten (met name afstudeerders)
- en een aantal uitingen voor campagnes.
Ik zou graag weten wat jou aanspreekt en wat niet. Zou je mee willen werken aan mijn onderzoek door een aantal vragen te beantwoorden over deze ontwerpen? Ik stel dit zéér op prijs!
Ik heb de vragen ontwikkeld voor drie verschillende doelgroepen, dus graag de link aanklikken van de groep waar jij toe behoort.
- Ik ben een marketeer en doe graag mee!
- Ik ben een docent en doe graag mee!
- Ik ben een student en doe graag mee!
Alvast heel erg bedankt!
cool
Als u wilt dat uw marketingcampagne voor het jaarboek slaagt, moet u eerst uitzoeken hoe u waarde kunt geven aan uw klanten. Hoe meer goodwill u kunt bieden, des te krachtiger zal uw boodschap resoneren met uw publiek.