Google’s Da Vinci Code Quest

13 april 2006, 04:30

Da Vinci Code QuestGoogle en Sony hebben een aardige samenwerking ter promotie van de nieuwe film “Da Vinci Code”. Ga naar google.com/davincicode en je krijgt de volgende tekst:

[blockquote]Beginning on April 17th you will embark on a quest that requires skill, intellect, and perseverance. For 24 days, you will encounter unique challenges. These daily puzzles will pull you deeper into the world of The Da Vinci Code.[/blockquote]

Tegelijkertijd wordt Google’s personalised homepage gepromoot middels een speciale Da Vinci Quest module voor op je Google personalised homepage. De quest is gericht op Amerika, Engeland en Australie. Opvallend detail daarbij is het feit dat het aantal prijzen en de totale waarde per land behoorlijk verschillen, wellicht om juridische redenen. Voor de liefhebbers is overigens ook een Da Vinci Code-trailer beschikbaar (via Google Blogoscoped).

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

3 Reacties

    amsterdamant

    Op 7 juni hebben we in Mediaplaza een seminar over games & marketing waar we een voorlopige toezegging hebben dat Sony over dit project komt vertellen (met dank aan Media Catalyst). Fingers crossed.


    13 april 2006 om 09:45
    evroekel

    Da’s mooi nieuws. Dus we kunnen een posting van je tegemoet zien op 7 juni 😉


    13 april 2006 om 18:09

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!