Google’s Da Vinci Code Quest
Google en Sony hebben een aardige samenwerking ter promotie van de nieuwe film “Da Vinci Code”. Ga naar google.com/davincicode en je krijgt de volgende tekst:
[blockquote]Beginning on April 17th you will embark on a quest that requires skill, intellect, and perseverance. For 24 days, you will encounter unique challenges. These daily puzzles will pull you deeper into the world of The Da Vinci Code.[/blockquote]
Tegelijkertijd wordt Google’s personalised homepage gepromoot middels een speciale Da Vinci Quest module voor op je Google personalised homepage. De quest is gericht op Amerika, Engeland en Australie. Opvallend detail daarbij is het feit dat het aantal prijzen en de totale waarde per land behoorlijk verschillen, wellicht om juridische redenen. Voor de liefhebbers is overigens ook een Da Vinci Code-trailer beschikbaar (via Google Blogoscoped).
Op 7 juni hebben we in Mediaplaza een seminar over games & marketing waar we een voorlopige toezegging hebben dat Sony over dit project komt vertellen (met dank aan Media Catalyst). Fingers crossed.
Da’s mooi nieuws. Dus we kunnen een posting van je tegemoet zien op 7 juni 😉