Hoe lok je voorbijgangers naar een lingeriezaak?

10 april 2006, 20:10

Hoe lok je voorbijgangers naar een lingeriezaak?
Hoe lok je voorbijgangers naar een lingeriezaak?

Hoe lok je voorbijgangers naar een lingeriezaak?

Hoe lok je voorbijgangers naar een lingeriezaak?

Hoe lok je voorbijgangers naar een lingeriezaak?

Hoe lok je voorbijgangers naar een lingeriezaak?

Hoe lok je voorbijgangers naar een lingeriezaak?

Prachtige outdoor-campagne van BBDO, Berlin voor de Duitse lingeriezaak Blush (via: Creative Criminal).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

8 Reacties

    jeroenmirck

    Mijn dag begint weer goed. 😉


    11 april 2006 om 04:55
    spijkertje

    Die posters hangen er morgen niet meer 🙂 !


    11 april 2006 om 07:05
    ben

    Hoe vindt de doelgroep deze campagne?


    13 april 2006 om 01:21
    Jacobien

    @ Ben

    De doelgroep van een lingeriezaak is vrouwen én mannen.

    Maar m.b.t. vrouwen. Die zullen verdeeld zijn. De een zal zeggen dat het seksistisch is,de volgende vindt het gewoon smerig. De derde roept dat het een mooie reclame is. De vierde ziet het juist als een overwinning; vrouwen die uitkomen voor hun seksualiteit.

    Kortom: als het op dit soort zaken aankomt, zijn vrouwen niet bepaald eensgezind.


    13 april 2006 om 05:36
    media

    Ik ben als man inderdaad ook de doelgroep en mij spreekt het wel aan. Als ze hier in Arnhem zo’n aktie zouden hebben zou ik zeker even de billboards volgen 😉


    13 april 2006 om 05:42
    Jacobien

    @ Marco

    Zou ik ook doen als er lekkere Zwitserse mannen opstonden;-)


    13 april 2006 om 06:18
    Alex

    Ik vind het een mooie campagne, maar denk dat dit in Nederland weinig kans van slagen heeft. Eerst moet hier een mentaliteits probleem opgelost worden, nl om met je handen (stiften en spuitbussen) van een ander z’n spullen af te blijven. Als je hier iets moois presenteerd moet er altijd wel weer een onverlaat de boel besmeren of slopen. Daarom zal de gemiddelde of boven gemiddelde Nederlandse ondernemer zich nog wel een keer achter de oren krabben voor hij een investering doet in deze exclusieve bill-boards.


    13 april 2006 om 12:23
    Olga an Saskia

    Wij, moeder en dochter (geïnteresseerd in reklamemaken), vinden dit mooi en origineel! Sommige mannen zullen hierbij door de mand vallen, dat is ook leuk om te zien.


    16 april 2006 om 18:43

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!