Hoe lok je voorbijgangers naar een lingeriezaak?
Prachtige outdoor-campagne van BBDO, Berlin voor de Duitse lingeriezaak Blush (via: Creative Criminal).
Prachtige outdoor-campagne van BBDO, Berlin voor de Duitse lingeriezaak Blush (via: Creative Criminal).
Mijn dag begint weer goed. 😉
Die posters hangen er morgen niet meer 🙂 !
Hoe vindt de doelgroep deze campagne?
@ Ben
De doelgroep van een lingeriezaak is vrouwen én mannen.
Maar m.b.t. vrouwen. Die zullen verdeeld zijn. De een zal zeggen dat het seksistisch is,de volgende vindt het gewoon smerig. De derde roept dat het een mooie reclame is. De vierde ziet het juist als een overwinning; vrouwen die uitkomen voor hun seksualiteit.
Kortom: als het op dit soort zaken aankomt, zijn vrouwen niet bepaald eensgezind.
Ik ben als man inderdaad ook de doelgroep en mij spreekt het wel aan. Als ze hier in Arnhem zo’n aktie zouden hebben zou ik zeker even de billboards volgen 😉
@ Marco
Zou ik ook doen als er lekkere Zwitserse mannen opstonden;-)
Ik vind het een mooie campagne, maar denk dat dit in Nederland weinig kans van slagen heeft. Eerst moet hier een mentaliteits probleem opgelost worden, nl om met je handen (stiften en spuitbussen) van een ander z’n spullen af te blijven. Als je hier iets moois presenteerd moet er altijd wel weer een onverlaat de boel besmeren of slopen. Daarom zal de gemiddelde of boven gemiddelde Nederlandse ondernemer zich nog wel een keer achter de oren krabben voor hij een investering doet in deze exclusieve bill-boards.
Wij, moeder en dochter (geïnteresseerd in reklamemaken), vinden dit mooi en origineel! Sommige mannen zullen hierbij door de mand vallen, dat is ook leuk om te zien.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!