Horecabaas Willem Tieleman: “Hard zijn is functioneel, maar niet altijd een goed idee”

27 oktober 2014, 15:00

De Rotterdamse horecakoning Willem Tieleman wordt geroemd om zijn creativiteit. Maar hij kan ook heel erg boos worden. “Hard zijn is functioneel, maar niet altijd een goed idee.”

Tieleman nam zijn boosheid te vaak mee naar huis, maar heeft dat nu veranderd. “Ik heb een speciale opleiding gevolgd.” Die opleiding is Phoenix. “Mijn doel was om de opvoeding van mijn kinderen te verbeteren, omdat ik te hard voor ze ben geweest.”

Tielemans is het jongste kind thuis. “Er is altijd strijd tussen de jongste en de oudste. Daar wordt je hard van. De opleiding heeft me zachter gemaakt.”

Samen met zijn broer runt hij Brotherhood, een bedrijf met onder meer de Euromast onder zijn hoede. Eerder verkochten ze bekende namen zoals Hotel New York en Loos.

Ronnie Overgoor
Directeur/eigenaar bij 7DTV

Als genomineerd dagvoorzitter van het jaar behoort Ronnie tot de top van Nederland. Met zijn energiek enthousiasme, aanstekelijke humor, scherpte en ontspannen interactie scoort Ronnie consequent zeer hoge ogen op congressen, evenementen en award uitreikingen. Daarnaast is Ronnie een interviewer met een eigen stijl. Hij is voorbereid, nieuwsgierig en switcht razendsnel tussen serieuze vragen en scherpe humor. Hij houdt van open en echte gesprekken, waarbij hij degene die hij interviewt altijd in zijn of haar waarde laat. Scherp, maar altijd met respect als vangrail. Ronnie heeft meer dan tien jaar ervaring in het interview vak, op het podium voor live publiek als ook voor de tv camera’s van bijvoorbeeld 7DTV.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!