Intensief contact met internationale topstudenten? Geef uw bureau op voor de Advertising Day!
Op 12 februari vindt op de Erasmus Universiteit de Advertising Day plaats. Dit internationale evenement keert jaarlijks terug naar de Rotterdamse universiteit, waar studenten hun interesse in marketing najagen. Dit door middel van het oplossen van een real-life casus voor het goede doel, waarbij er een intense samenwerking zal plaatsvinden tussen de student en advertising agencies. De Marketing Association Erasmus University Rotterdam is op zoek naar advertising agencies en/of creatieve bureaus, die mee willen doen. Geïnteresseerd? Geef uw bedrijf nu op en ervaar een dag vol interactie met topstudenten!
Contact met ambitieuze studenten
De Marketing Association EUR is één van de grootste en meest innovatieve marketing-studieverenigingen van Nederland. Ieder jaar worden er meerdere evenementen en projecten georganiseerd voor de studenten van Rotterdam School of Management (RSM) en Erasmus School of Economics (ESE). Uiteraard zijn al deze evenementen toegankelijk voor alle studenten met een interesse in marketing.
Zo wordt er dus op 12 februari de Advertising Day georganiseerd. Deze dag is voor uw agency de perfecte kans om in contact te komen met de ambitieuze studenten van de Erasmus Universiteit. Met presentaties van organisaties als de jouwe wordt de kennis van de studenten over advertising verdiept, waarna zij onder begeleiding van de participerende agencies actief met een casus aan de slag zullen gaan.
Dit jaar wordt de casus geleverd door non-profit organisatie Child at Venture, een organisatie die jongeren in binnen- en buitenland steunt om hun ambities te verwezenlijken en jonge ondernemers te worden. Child at Venture is van mening dat ondernemerschap de eerste aanzet is om de armoedecirkel in ontwikkelingslanden te doorbreken. Studenten en agencies gaan dus niet alleen voor zichzelf aan de slag, maar dragen ook bij aan het marketingproces van een non-profit organisatie.
Drie keer winst
De Advertising Day staat voor een drievoudige winst: kennis voor studenten, hulp aan een goed doel en natuurlijk sterke voordelen voor de advertising agencies in de vorm van eerstehands contact met talentvolle studenten.
Bent u geïnteresseerd? Neem contact op via advertisingday@maeur.nl of neem een kijkje op de website.