Joris van Heukelom directeur crossmedia DAG
Wel een krant, geen krant. Genoeg geruchten de afgelopen maanden over het al dan niet op print verschijnen van het crossmediale DAG, de samenwerking tussen KPN en uitgever PCM. Het multimediale platform moet nog voor de zomer uit gaan komen.
Joris van Heukelom wordt, zo meldt DAG deze week via een persbericht, directeur crossmedia van DAG. Hij zal zich vooral gaan bezig houden met het ‘uit de grond stampen’ van het merk DAG, en met de creatieve ontwikkeling en uitbouw. Van Heukelom komt van KPN en
was
blijft daar verantwoordelijk voor de content-strategie.
Met een vierde gratis krant wordt het gezellig dringen geblazen op de Nederlandse freesheetmarkt. Maar de zomer lijkt mij nou niet echt een mooie tijd voor lancering, ook niet wat betreft advertenties. Ik zou eerder denken aan augustus, als de komkommertijd van vakanties en warm weer voorbij is. Goed. Eerst maar even afwachten tot we de DAG daadwerkelijk ergens kunnen plukken.
Kijk, ik wist wel dat ik gelijk had dat Joris weg ging bij KPN 😉
Joris succes en samen met Edwin Tromp moet er iets fantastisch van te maken zijn!
Mooie uitdaging…
Hmmm, wie gaat vervolgens de werkzaamheden van Van Heukelom bij Mine op zich nemen? Of wordt deze toch stilletjes aan afgebouwd of in de etalage gezet, zoals sommige rondzoemende geruchten doen vermoeden? Wie?
Matthijs, kreeg net een telefoontje van DAG. Joris van Heukelom blijft gewoon verantwoordelijk voor de content-strategie bij KPN. Ik heb het inmiddels aangepast in het bericht!
Overigens zie ik wel content bruggetjes tussen DAG en Mine. Echt heel ingewikkeld hoeft die combi niet te zijn. Alhoewel… wacht eens even…. van MTV naar BNN naar KPN naar PCM. Ik zie wel een patroon, Joris 😉
Joris is de juiste man op de verkeerde plaats. KPN is een sneuvelplek voor creatieven en anders denkenden lijkt het wel. Er zit inmiddels al een nieuwe man op digitale media bij KPN.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!