Joris van Heukelom directeur crossmedia DAG

27 april 2007, 05:51

Wel een krant, geen krant. Genoeg geruchten de afgelopen maanden over het al dan niet op print verschijnen van het crossmediale DAG, de samenwerking tussen KPN en uitgever PCM. Het multimediale platform moet nog voor de zomer uit gaan komen.

Joris van Heukelom wordt, zo meldt DAG deze week via een persbericht, directeur crossmedia van DAG. Hij zal zich vooral gaan bezig houden met het ‘uit de grond stampen’ van het merk DAG, en met de creatieve ontwikkeling en uitbouw. Van Heukelom komt van KPN en

was

blijft daar verantwoordelijk voor de content-strategie.

Met een vierde gratis krant wordt het gezellig dringen geblazen op de Nederlandse freesheetmarkt. Maar de zomer lijkt mij nou niet echt een mooie tijd voor lancering, ook niet wat betreft advertenties. Ik zou eerder denken aan augustus, als de komkommertijd van vakanties en warm weer voorbij is. Goed. Eerst maar even afwachten tot we de DAG daadwerkelijk ergens kunnen plukken.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

6 Reacties

    media

    Kijk, ik wist wel dat ik gelijk had dat Joris weg ging bij KPN 😉

    Joris succes en samen met Edwin Tromp moet er iets fantastisch van te maken zijn!


    27 april 2007 om 06:06
    Raimo

    Mooie uitdaging…


    27 april 2007 om 06:52
    ronaldtervoert

    Hmmm, wie gaat vervolgens de werkzaamheden van Van Heukelom bij Mine op zich nemen? Of wordt deze toch stilletjes aan afgebouwd of in de etalage gezet, zoals sommige rondzoemende geruchten doen vermoeden? Wie?


    27 april 2007 om 07:43
    media

    Matthijs, kreeg net een telefoontje van DAG. Joris van Heukelom blijft gewoon verantwoordelijk voor de content-strategie bij KPN. Ik heb het inmiddels aangepast in het bericht!


    27 april 2007 om 09:46
    marbles

    Overigens zie ik wel content bruggetjes tussen DAG en Mine. Echt heel ingewikkeld hoeft die combi niet te zijn. Alhoewel… wacht eens even…. van MTV naar BNN naar KPN naar PCM. Ik zie wel een patroon, Joris 😉


    27 april 2007 om 15:41
    venturo

    Joris is de juiste man op de verkeerde plaats. KPN is een sneuvelplek voor creatieven en anders denkenden lijkt het wel. Er zit inmiddels al een nieuwe man op digitale media bij KPN.


    28 april 2007 om 07:19

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!