Just do it!
”This moment was so natural, it was almost unbelievable. The ball stopped as if it were in ‘Caddyshack.’ And as it slowed, everyone could see the swoosh on the ball.”
Joseph Jaffe, marketing consultant en auteur van ‘Life After The 30-Second Spot’ heeft een pracht ‘commercial’ gemaakt naar aanleiding van Tiger Woods ongekende prestatie bij de Masters. Nike is inmiddels in onderhandeling om ‘het moment’ te gebruiken in een offici?le commercial.
Bron: ESPN
Ok, ‘commercial’ was niet helemaal de juiste benaming.
Briljant hoe die gast Tiger Wood en het moment weet te gebruiken voor een spotje. Consumer generated media in optima forma!
Het mooiste voor Nike is dat iemand dit zo maar uit zichzelf doet omdat hij vindt dat dit de nieuwe Nike reclame moet zijn. Dan heb je echt een sterk merk als mensen dit soort dingen voor je gaan doen. Zou mooi zijn als Nike (of een ander merk) daarop in zou spelen. Laat creatievelingen zoals Jaffe maar lekker iets moois maken!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!