KPN erg tevreden over Bling-campagne
KPN is erg tevreden over de resultaten van de Bling-campagne. In vier maanden tijd bezochten 550.000 unieke bezoekers de campagne-site en werden er 30.000 skins om de mobiele telefoon te ‘blingen’ besteld. Op het laatst waren de skins nadat ze ?s ochtends vroeg op de site waren gezet al binnen een half uur weg. 70 procent van de deelnemers aan de actie was vrouw. ?Blingen blijkt meer een vrouwen-ding te zijn,? zegt Tijntje Louwers van Hi.
90 procent van de mensen die met een skin voor zijn mobieltje aan de slag ging, viel binnen de leeftijd van de Hi-doelgroep (13 ? 30 jaar). Om jongeren te wijzen op de actie werden er onder meer banners getoond op de sites van MSN, TMF en Radio 538. (bron: Emerce)
Uit de reactie bij Emerce blijkt overigens dat meerdere personen al twee maanden wachten op hun skin…Niet zo slim van Hi om hierover even niets in de media te melden, met had deze klanten beter voor kunnen zijn.