LeadsCon: next-level leadgeneratie en e-mailmarketing
Sinds een maand ben ik werkzaam bij het onlangs gestarte Leads11. Onze werkzaamheden omvatten leadgeneratie, leadmanagement en leadverkoop. Dit was exact het onderwerp van de conferentie LeadsCon. Ik viel dan ook enorm met mijn neus in de boter toen ik, slechts 2 weken in mijn nieuwe functie, al mocht afreizen naar New York hiervoor. Hieronder een samenvatting van de presentatie van Jeff Lawson, CEO van Twillio en het panelgesprek ‘Email reinvented’. Voor mij de meest opvallende eye-openers van het programma.
Leadgeneratie na de komst van de PC – Jeff Lawson, CEO Twillio
Een opvallende spreker was Jeff Lawson, CEO van Twillio. Waar de presentatie wat tam opende met het alom bekende nieuws dat internetgebruik steeds meer verschuift van PC naar tablets en mobieltjes, bleken er al snel een aantal handige quickwins uit te komen.
Passieve gebruiker
Volgens Jeff zijn mensen nu vooral bezig met multitasken, dus voor bedrijven is het vechten om aandacht. De gebruiker wil meteen actie, maar wil er tegelijkertijd zelf zo min mogelijk voor doen. Dus: de gebruikers worden steeds passiever en de bedrijven steeds actiever. Een aantal aanpassingen aan je site kan er al voor zorgen dat je makkelijker bereikbaar bent.
1. Leadgeneratie-formulieren
Zorg voor zo klein mogelijke formulieren. Vanaf een tablet of mobiele telefoon is het ingewikkeld invullen, want je hebt bijvoorbeeld geen ‘tab’-toets om naar het volgende veld te gaan. Verrijking van de profielen kan altijd in een later stadium.
2. Tap/Click to call
Zorg voor ‘tap to call’ in plaats van ‘click to call’. ‘Click to call’ is de standaard manier: het telefoonnummer van een bedrijf wordt op een website of in een app geplaatst. Wanneer de gebruiker erop klikt vanaf een mobiele telefoon wordt er een reguliere telefoonverbinding tot stand gebracht. De gebruiker gaat bellen en er is niets meer terug te halen van de gegevens van deze klant.
Bij ‘Tap to call’ is dit anders: als de gebruiker op het mobiele nummer klikt, wordt een VOIP-call (voice over IP) gestart. Hiermee blijft de data rond je klant zichtbaar: onder andere afkomst en landingspagina van het telefoontje kunnen worden achterhaald.
3. Snel reageren op leads
Tot slot had Jeff de belangrijke mededeling: hoe sneller je reageert op een lead, hoe meer kans je hebt op business! De markt speelt hier steeds beter op in door software te ontwikkelen waarmee sneller gereageerd kan worden.
Panelgesprek: Email Reinvented
Als e-mailmarketeer was ik razend nieuwsgierig naar het nieuws dat we over dat onderwerp in de USA zouden horen. Tijdens deze sessie waren er sprekers van Adstack, Movable Ink, Power Inbox, ActivePath. Niet allemaal hadden ze nieuws voor de Nederlandse markt, maar toch hoorde ik weer nieuwe zaken. Per persoon kregen ze een vraag die ze voor het publiek beantwoordden.
Krijgen mijn prospects en klanten de meest aantrekkelijke e-mailcontent? – Dan Quintero, AdStack
Dan van AdStack hield vooral een pitch voor zijn bedrijf, waarbij hij variabele content kan aanbieden aan de klant. Als er een aanbieding in de nieuwsbrief staat, kan bijvoorbeeld de pagina ververst worden en zo kan er een nieuwe aanbieding in de nieuwsbrief getoond worden. Door deze techniek kan klikgedrag gemeten worden en de aanbiedingen kunnen zo per persoon steeds specifieker worden aangeboden. Daarnaast is het supersnel en makkelijk testen; er hoeven niet meer tientallen versies van één nieuwsbrief gemaakt te worden voordat de ultieme nieuwsbrief verzonden kan worden.
Hoe krijg ik meer omzet uit mijn email? – Vince Pegan, Movable Ink
De meeste omzet komt volgens Vince van Movable Ink door zo uniek & persoonlijk mogelijke content. Het is inmiddels mogelijk om e-mails te sturen die ingespeeld zijn op het apparaat waarop geopend wordt, de locatie waarop geopend wordt, het tijdstip waarop geopend wordt en zelfs het weer dat het op dat moment op die plek van kracht is. Deze techniek is al bekend in Nederland, maar wordt nog erg weinig gebruikt. Het is de sleutel tot vele mogelijkheden: denk bij slecht weer aan een aanbieding voor een reis naar de zon. Denk aan de juiste formaten voor opening op mobiel, PC of juist tablet. Of geef een restaurant-tip voor als de e-mail bijvoorbeeld om 5 uur ’s avonds in Den Haag geopend wordt. Of in Amsterdam. Of in Parijs.
Hoe bevorder ik de betrokkenheid van mijn klanten? – Dileep Thazhmon, Power Inbox
En hier werd de technologie voor mij nieuw. Bij Power Inbox werken ze aan apps die volledig in de nieuwsbrief werken. Dit betekent onder andere dat je meteen op tweets kunt reageren en je kunt live terug volgen. Je kunt bijvoorbeeld ook live magazijninhoud zien aftellen of op Facebook-berichten in de nieuwsbrief reageren. Daarnaast kun je je e-mail opleuken met icoontjes naast de onderwerpregel. Zie de afbeelding hiernaast. Ik vond het heel bijzonder om dit soort interactieve e-mails te zien. Het was voor het eerst dat ik iemand letterlijk hoorde zeggen: 'Anything you wanna do on a website is now possible in email'. Maar het ging nog verder.
Hoe kom ik door mijn overvolle inbox? – Jeff Pegan, ActivePath
Met de software van ActivePath is het zelfs mogelijk om formulieren binnen de nieuwsbrief in te vullen en ook de bedankpagina in de nieuwsbrief zelf te zien verschijnen. Ook video kan direct in email worden afgespeeld en verschillende aanbiedingen kunnen met een ‘volgende’-knop worden doorgeklikt. Je kunt nu dus echt browsen binnen email. Zeker een eye-opener in de wereld van e-mailmarketing waar de ontwikkelingen niet zo snel gaan.
Natuurlijk staan deze technieken nog in de kinderschoenen en zijn er ongetwijfeld nog veel haken en ogen op dit moment. Maar voor e-mailmarketing was dit wel een openbaring en een leuke blik op de toekomst. Ook op het gebied van leadgeneratie lopen de Amerikanen voorop en daarom was LeadsCon een zeer waardevolle en inspirerende bijeenkomst voor Leads11.
Altijd interessant om over affliatemarketing / leads te lezen.
@@@
On Wednesday, the Huffington Post published about a pro-women advertising campaign from a Kentucky-based all-girls prep school. Mercy Academy s You Are Not a Princess campaign, which featured earlier this week, challenges Youth Football Jerseys wholesale nfl jerseys the young ladies of the world to be more than just the fairest of them all and warns them: don t wait for a prince and life s not a fairytale. This is the latest blow struck in the princess wars, which I have been fighting in my own home.
If you ask my 6-year-old daughter what she wants to be when she grows up, she will reply, with pure glee in her eyes, a princess. This is nothing new. She s been saying this consistently for the last three years, and it drives my wife and me out-of-our-minds crazy. We explain to her that a princess is not a career. We tell her that you can t just be a princess. I say, But you can be anything that you want to be. And she replies, Yes, Daddy, I know. That s why I want to be a princess!
Sigh.
I m not exactly sure where this princess obsession comes from. My daughter has seen a few Disney princess movies over the years, sure. But thanks to having a brother in the house, who is one year older, the television viewing tends to be a bit more unisex. bills new jerseys atlanta falcons jersey He wants to watch Star Wars. She wants to watch Tinker Bell: Secret of the Wings. We settle on The Lorax and The Croods.
She wants all of her birthday parties to be princess parties, or at least some nfl panthers jerseys cheap Bengals jerseys usa variation on a princess party (I think her request for Year 7 is a princess luau birthday party ). And hey, it s her birthday. What are we supposed to do? This year, we gave her the requested princess party, but I wrote a song called More Than a Princess (you can watch it below, though I warn you that I can play the piano much better than I can sing) as a feeble effort to combat her princess obsession. I m sure she ll be very embarrassed by it when we show it at her princess wedding:
When it comes to books, we are big borrowers from the local library, where the kids can pick out some of their own books and we choose some for them as well. Most recently, we picked up a copy of .
From it, I read my daughter the intriguing tale of Sacagawea. She couldn t have been less interested. But the crappy little princess book that she picked up at a yard sale for a dime in 2011 and that literally concludes with 鈥nd they lived happily ever after, a few pages after the princess marries her prince? Oh, that book she will read. Over. And. Over. Again. Am I supposed to throw it away, as if it s a copy of Hustler found in a 14-year-old boy s room?
We bought her the girl Legos (after she showed zero interest in the standard set), but she doesn t play with them. And now my son builds giant pink Lego towers and then shoots them to smithereens with his X-Wing Fighter as my daughter plays princess with her dolls in the background.
The Princess Wars are in full force these days. The Christian Science Monitor ran asking if the cheap basketball Custom NFL Football Jerseys Disney Princess divide would be the next mommy wars. And earler this year, this graphic made the viral rounds on the Internet:
Great advice. Though maybe we re making too much of a fuss about this princess stuff. Maybe lots of smart, powerful, successful women of today wanted to be princesses when they grew up. My daughter is bright and kind. She has a wickedly offbeat wholesale nfl jerseys Cheap Jerseys From China sense of humor. She s better at math and spelling than her older brother, who is, himself, smart as a whip. She ll be fine.
So, what do you think? Are we anti-princess parents overreacting? Should we let our daughters be? Is this just a phase, or are the Princess Wars worth fighting?
More Than a Princess
By Victor Fiorillo
Cinderella is just a story
Rapunzel s make believe
But you are real
And so much more than a princess.
You re strong, you re kind, you re curious
creative and so smart
Rapunzel may have magic hair
but you were perfect
perfect from the start.
Ariel was the Little Mermaid
and Belle she had her Beast
but you re the best
and so much more than a princess.
You re strong, you bears jersey houston texans jerseys re kind, you re curious
creative and so smart,
Belle may have the prettiest gowns
but you ve been perfect
perfect from the start.
Jasmine was in Aladdin
Tiana had the Prince and the Frog
but you re a real girl
and so much more than a princess.
You re strong, you re kind, you re curious
creative and so smart.
You didn t need Walt Disney s help
you were perfect
perfect from the start.
kaufen viagra apotheke
In unserer Internet-Apotheke kann man Präparate für Potenzsteigerung ohne Rezept kaufen, und zwar dabei anonym bleiben. Wir bieten Ihnen eine risige Auswahl an Medikamenten und Arzneimitteln, die „dem starken Geschlecht“ dabei helfen, die vergangene Härte und Stärke wieder zu fühlen. Mit unseren Präparaten werden Sie sich an die „alten Zeiten“ erinnern und alle Komplexe loswerden. Bei uns finden Sie Viagra, Levitra, Cialis, Tadalafil, Sildenafil,Vardenafil, Dapoxetin. Wir arbeiten volle vierundzwanzig Stunden und Sie können unsere Produktion bestellen, wann immer Sie möchten. Die Zahlung von den Bestellungen ist in der Regel bargeldlos, aber Sie können auch mit Bargeld bezahlen.
online apotheke com
Bei uns in der Internet-Apotheke kann man Präparate für Potenzsteigerung ohne Rezept kaufen und dabei wird die Information diskret gespeichert. Wir bieten Ihnen ein breites Sortiment an Präparaten und Arzneimitteln an, die den Männern helfen, die vergangene Härte und Stärke zu fühlen. Unsere Mittel werden Ihnen eine Möglichkeit geben, sich an Ihre Jugend zu erinnern und Ihre Komplexe zu überwinden. Bei uns finden Sie Viagra, Levitra, Cialis, Tadalafil, Sildenafil,Vardenafil, Dapoxetin. Wir arbeiten rund um die Uhr und Sie können zu jeder Uhrzeit eine Bestellung aufnehmen.Die Zahlung von unseren Präparaten erfolgt sowie bargeldlos, als auch mit Bargeld.
On our web-based resources, You can find directory affordable housing Spain, where represented all detailed information about any sold real estate country. the best real estate spain. We offer the pages the decent and beautiful housing, purchase it can anyone. Townhouses and houses and villas, other housing we have to directory there are in a large range.
We present to budget the property and housing VIP category. real estate agency in spain. For every of catalog items affixed detailed description sold quality photo.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!