Marketing verandert in de komende 5 jaar meer dan het in de laatste 15 jaar deed #adv

18 mei 2017, 08:30

WebTomorrow 2017 verwelkomt over exact drie weken meer dan 1.500 professionals die gebeten zijn door de mogelijkheden van het internet. Stuk voor stuk hebben ze dit gemeen: ze zijn op zoek naar inzichten, inspiratie of concrete antwoorden op bepaalde vragen. Benieuwd wat je kan leren als marketeer, manager, ondernemer, hr-consultant of startup? Bekijk hier de talks en belangrijkste sprekers voor jou!

Wat kan WebTomorrow voor jou als marketeer betekenen?

Op WebTomorrow zul je als marketeer bijleren over de toenemende rol van artificial intelligence in marketing. Je zult begrijpen waarom mensen precies kopen en wat er zich precies in hun hoofd afspeelt wanneer ze beslissen een aankoop te doen. Bovendien zul je leren hoe je er als marketeer in slaagt met kop en schouders boven de concurrentie uit te steken door te focussen op enkele onmisbare kernwaarden die je absoluut nooit mag vergeten. Je zult leren:

  • welke technologische innovaties belangrijk worden voor jou als marketeer,
  • hoe marketing er in de toekomst uitziet,
  • en wat je kunt leren van internationale topmarketeers.

Talks in de kijker voor marketeers:

  • The Future of AI in Marketing – Jeremy Waite (marketing visionair, IBM Watson)
  • Fake news, distrust and anti-marketing – Gerry McGovern (founder, Customer Care Words)
  • Why do people buy? The knowledge of psychology that you as a marketer need to know to convince your customers – Marcus Orlovsky (change agent, Bryanston Square)

Bekijk hier het overzicht met alle marketingsprekers

Wat kan WebTomorrow voor jou als manager betekenen?

Als manager kun je op WebTomorrow leren hoe je inspeelt op het tijdperk van verandering waarin we ons bevinden. De nieuwe manier van werken, de juiste cultuur en dé ultieme toekomstvisie zijn key topics waarmee elke manager zich nu moet bezighouden. Toch blijven ze met een pak vragen zitten, waar wij op WebTomorrow een antwoord op willen bieden:

  • Hoe word ik een (beter) leider?
  • Hoe bereid ik mijn bedrijf voor op de toekomst en creëer ik een langetermijnvisie?
  • Welke invloed heeft technologische vooruitgang op de manier waarop ik omga met mijn team?

Talks in de kijker voor managers:

  • What does true leadership look like when your office is full of millennials? – Frank van Massenhove (FOD Sociale Zekerheid)
  • The quest for the best strategic response to the changing market – Pieter Van de Velde (founding partner, Bundl)
  • The next you / Time to disrupt yourself – Tom De Ruyck (managing partner, Insites)

Bekijk hier het hele programma

Praktisch

Hoe helpen we de veranderende markt? Door relevante verhalen te brengen die de impact van de razendsnelle veranderingen tonen op vlak van ondernemen, marketing, innovatie en persoonlijk groeien. 

En door over diezelfde thema’s events te organiseren die nieuwe denkbeelden onthullen, tonen waar toekomstige trends en opportuniteiten liggen en waar de Bloovi-community elkaar kan ontmoeten. Kortom: met artikels en events die veranderen hoe mensen naar de wereld kijken en inzichten geven om mee die verandering te creëren. Omdat het vandaag makkelijker is dan ooit om je stempel op de wereld te drukken.
 Dat is waar Bloovi voor staat.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!