Mediabureaus op jacht naar zoekmachinemarketing bureaus?

14 februari 2006, 10:51

Online mediabureaus wisten het al een tijdje, offline mediabureaus zien inmiddels ook het belang van zoekmachine marketing. Deze laatste staan nu ook voor de keus: of zelf de kennis ontwikkelen om deze dienst aan te bieden, samenwerken met zoekmachinemarketing bureaus of overnemen van zoekmachinemarketingbureaus.

Terwijl in Nederland Emerce vandaag is gestart met het in kaart brengen van de markt voor SEM’s (Search Engine Marketing), is in UK bekend geworden dat WPP en Summit Partners interesse hebben in de overname van Latitude, één van de grootste SEM’s van Europa met een omzet van meer dan 20 miljoen pond.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

6 Reacties

    media

    Kjeld, staat op ons to-do lijstje maar desalnietemin dank voor de tip!


    14 februari 2006 om 11:52
    chi666

    Toch benieuwd: Gert jan en co: al benaderd? Hebben we binnenkort weer wat internet miljoenairs erbij?


    14 februari 2006 om 18:36
    OptionAlt

    En wanneer worden de internetmarketingbureaus overgenomen?


    15 februari 2006 om 08:44

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!