Microsoft gaat strijd aan met iPod

13 februari 2006, 09:13

Microsoft, ‘s werelds grootste copycat, kan ‘t niet langer aanzien dat de markt voor draagbare muziekspelers al jaren in handen van Apple is. En is daarom in gesprek gegaan met een aantal hardwarefabrikanten.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Apple heeft een paar jaar mogen profiteren van de hype rondom de iPod; binnen enkele jaar is de mp3-speler (van welke fabrikant dan ook), een commodity.


    13 februari 2006 om 09:30
    Sjaan

    Wel grappig dat iedereen altijd vergeet dat Bill Gates een aandeel heeft in Apple.


    13 februari 2006 om 10:30

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!