NRC Handelsblad lanceert nrc.next

7 maart 2006, 07:23

Dinsdag 14 maart lanceert NRC Handelsblad een nieuw, landelijk ochtendblad: nrc.next. Deze krant op tabloidformaat verschijnt iedere ochtend van maandag t/m vrijdag. Nrc.next heeft een eigen redactie van 24 FTE en wisselt daarnaast informatie uit met de redactie van NRC Handelsblad. De nieuwe krant wordt verspreid via abonnementen en in de losse verkoop via ca. 6.500 verkooppunten. De doelstelling is om binnen drie jaar 80.000 betalende lezers te hebben aldus chefredacteur Hans Nijenhuis (via: Blokletter).

Voor de bloggers, vergeet zaterdag niet het NRC of volgende week dinsdag de nrc.next te lezen voor een artikel van Marie-Jose Klaver over de Nederlandse blogosfeer (naar aanleiding van de Dutch Bloggies 2006 a.s. zaterdag).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    jeroenmirck

    Begrijp ik goed dat het artikel van Klaver zowel in de zaterdageditie van NRC Handelsblad als de dinsdageditie van NRC.next staat? Dat lijkt me een beetje vreemd, want iemand met een abonnement op NRC.next ontvangt op zaterdag toch ook de reguliere NRC? Dan zou een vroege abonnee dus twee keer hetzelfde verhaal krijgen voorgeschoteld…


    7 maart 2006 om 11:26
    media

    Ik heb eigenlijk geen idee of dit hetzelfde artikel is Jeroen maar het zou me niet verbazen. Gebeurt toch wel vaker? Ik zie ook wel eens dezelfde artikelen in verschillende uitgaven van de Adformatie-groep.


    8 maart 2006 om 07:00

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!