Online Tuesday #65: Nederlands succes in het buitenland, hoe doe je dat?

25 oktober 2016, 09:00

Ondernemen over de grens, een onderwerp waar het grensloze internet al jaren mogelijkheden voor biedt. Want als je succes hebt in Nederland, waarom dan niet daarbuiten? Of zoals Rick Molenaar, cmo van Helloprint het zegt: “Het is zonde om het model dat in Nederland succesvol is, niet internationaal uit te rollen.” Maar hoe maak je die stap naar het buitenland? Wat zijn de do’s & don’ts bij het exporteren van je product of dienst? Hoe pak je de online marketing aan? Drie bedrijven die internationaal zaken doen via internet nemen je mee in hun ervaring.

Sprekers

De sprekers tijdens deze avond zijn:

  • Youri Harmsen, online media specialist bij Landal Greenparks: hoe zet je online kanalen in om succesvol bezoekers naar buitenlandse parken te trekken.
  • Rick Molenaar, cmo bij Helloprint (o.a. Drukzo.nl): hoe wist Helloprint in het afgelopen jaar buiten de landsgrenzen met liefst 1.000 (!!!) procent te groeien?
  • Christiaan van der Waal, global head of digital marketing bij TNT: hoe rol je een klantgedreven digitale strategie uit voor 220 landen?

Inschrijving

De inschrijving opent vandaag, 25 oktober, om 12 uur. Er zijn 300 plaatsen beschikbaar. Je kunt je inschrijven via Meetup!

Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Je ontvangt dan automatisch een bericht als er een plaatsje voor je vrijkomt.

Partners en sponsoren

Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4U, Newpeople en DQ&A Media Group en gesponsord door Oracle Marketing Cloud.

Bram Koster
Senior consultant bij Evolve

Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de interne communicatie en interne processen met behulp van interne sociale media. Was voorheen hoofdredacteur bij Marketingfacts en betrokken bij o.a. Online Tuesday en NIMA.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!