Podvertising met Fruitcast

4 november 2005, 08:02

Podvertising met FruitcastVandaag is Fruitcast gelanceerd, een online service voor podvertising.

De service maakt een feed aan waarop de podcasts moeten worden gepubliceerd waarna een advertentie zal worden toegevoegd aan de podcasts. De advertentie is 15 seconden lang en kan aan het begin, einde of beide geplaatst worden. Als de advertentie is toegevoegd aan de podcasts betaalt Fruitcast daarna plusminus $0,15 per download. Makkelijk verdiend, in een tijd waar podcasts immens populair zijn.

Peter Garama volgt aan de Universiteit van Tilburg de masteropleiding Bedrijfscommunicatie en Digitale Media. Daarvoor heeft hij aan Avans Hogeschool te Breda bedrijfskundige informatica gestudeerd. Hij verdiept zich sinds een aantal jaren in interactieve media. Naast zijn studie neemt Peter deel aan het bestuur van Generation Next, een vereniging voor studenten en young professionals die zich vanuit hun studie en/of werk actief bezig houden met interactieve media.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!