Presentaties IAB-congres

20 oktober 2004, 16:51

Michael Moon signeert het boek 'Firebrands: Building Brand Loyalty in the Internet Age'Gisteren het goedbezochte IAB-congres “Adding the Interactive Ingredient 2004” in mediaplaza bijgewoond. Naast goede presentaties van Robert Schueler en Stephan Fellinger, was het toch vooral de presentatie van de Amerikaanse merkenspecialist Michael Moon, auteur van de bestseller “Firebrands, loyalty in the internet age”, dat niet alleen voor mij maar ook voor vele anderen een eye-opener was.

Je moet hem hebben gezien en gehoord want de sheets van Michael Moon geven nog niet de helft weer van zijn verhaal met boeiende anekdotes over merken als Apple, IBM, Marlboro, McDonalds, Nike en Philips.

De presentaties staan inmiddels online:

Meer lezen over Michael Moon ( Gistics):

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Frank Meeuwsen

    Ik heb het boek Firebrands destijds in 2000 op de Comdex gekocht. En eigenlijk maar voor de helft gelezen. Moet het weer eens oppakken lijkt me!


    20 oktober 2004 om 18:37
    media

    Gisteren werd terecht de vraag gesteld hoe actueel het boek nog is, het is immers inderdaad al uitgebracht in 2000. Zijn reactie was dat aan de theorie weinig is veranderd. De laatste jaren zijn het vooral de praktijkvoorbeelden geweest die zijn theorieen hebben bevestigd en aangescherpt.


    20 oktober 2004 om 19:07

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!