Reclame op grote hoogte

1 april 2006, 16:36

Dat er in de luchtvaartsector al het nodige geld wordt verdiend door middel van adverteren is niet nieuw.

Op een beetje vliegveld verwacht je wat mij betreft zelfs een veelzijdigheid aan creatieve reclame-uitingen, die je elders niet zo snel zult tegenkomen. Vaak zijn ze dan ook aan de luchthaven-omgeving aangepast en zegt het veel over het land zelf.

Zojuist kwam ik bovenstaande ‘inflight-window-advertising’ tegen, waarbij het automerk Fiat je wil laten ervaren hoe het is om in een auto met open dak te rijden.

Wat mij betreft een leuke manier van adverteren, zolang het past in de context. (via)

Ronald ter Voert
ADVISOR | MODERATOR | EXPERT in the field of (digital) media, marcom, tech & innovation | Owner of RTV MEDIA. bij RTV MEDIA.

Ronald is adviseur, moderator en producent op het gebied van (digitale) media, marcom, tech & innovatie voor uiteenlopende opdrachtgevers. Van startups, scale-ups tot de grotere bedrijven en instellingen. Hij is ook als jurylid verbonden aan een aantal gerenommeerde vakprijzen. Eerder was hij onder meer hoofdredacteur bij Emerce en tv-producent bij Endemol, SBS en Fremantle. Ronald produceert en presenteert het wekelijkse radio-podcast-vodcastprogramma ‘Tech & Innovatie’ op EASY FM en diverse populaire audio- en videoplatformen, is dagvoorzitter en moderator bij EMERCE, produceert podcasts en nog veel meer.

Categorie
Tags

2 Reacties

    ralphbom

    Slim van Fiat: reclame maken op een plaats waar mensen zich vervelen. Ik verwacht veel van reclame in vliegtuigen, als bellen en internetten mogelijk wordt zullen toch die kosten gedekt moeten worden.

    De mogelijkheden zijn in ieder geval te over en het publiek geïnteresseerd (wat moet je anders bij een take-off doen?)


    2 april 2006 om 14:15
    john

    ipod video kijken??


    16 november 2008 om 14:18

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!