Say it out loud ‘I go to IKEA and I’m proud!’

16 juli 2008, 03:45

{title}

IKEA komt uit de kast en ik ook in dit geval. Ja, ook mij zou je tegen kunnen komen op de vermaarde IKEA shopping dagen. Vrolijk achter de wagen met vrouw en kinderen gezellig de pijltjes volgen. Waarom ineens deze coming out?

De IKEA kasten experience (via Adverblog) gemaakt door F&B! Na de Billy’s, Huks, Trofas, Knuds, Frots, e.v.a. moet je toch iets nieuws verzinnen om alle nieuwe Vinex internal space management vraagstukken goed aan de man te brengen. Dat is IKEA naar mijn bescheiden mening gelukt. Muziek, complete weirdo’s en een in eerste instantie onbegrijpelijk concept ga ik toch even alle kastjes in alle ruimtes bij langs.

{title}

Jammer dat mijn Zweeds niet meer is wat het nooit geweest is maar je kunt in ieder geval je eigen MP3’s uploaden en als DJ uit de kast komen. Hoe sneller de muziek hoe sneller de stop motion van de spelers gaat (lang leve Slayer). Daarnaast heb je ook een voice control functie om de karakters te laten bewegen op jouw stem. Helaas is dat me nog niet gelukt…

IKEA zet in ieder geval de style door welke zij was ingeslagen met het Husselen waarbij je snel de IKEA files tijdens de koopzondagen vergeet…

Specialist in interactieve communicatietoepassingen m.b.t. vastgoed en nieuwbouw in Nederland. Ik schrijf o.a. via mijn blog www.nieuwbouw20.nl over bedrijven, nieuwe internettoepassingen en websites. Bovendien worden er nieuwe inzichten, campagnes, personen en bedrijven behandeld die zich in de bouw- en ontwikkelingsbranche onderscheiden. Volg mevia @nieuwbouw20 of @fundament

Categorie
Tags

3 Reacties

    Mark de Bruin

    Waanzinnig. Ik had net 3 minuten een ikea experiences terwijl de personages in het filmpje op mijn eigen muziek bewogen. Jammer dat mijn Zweeds niet zo goed is.


    16 juli 2008 om 06:32
    Marieke

    Leuk, vrolijk, bizar en pakkend. Je krijgt bijna zin om naar Ikea te gaan…Bijna…Ik stuur mijn personal shopper wel 😉


    16 juli 2008 om 07:54
    Annet

    Maf! In eerste instantie lijkt het dat ze mikken op de homowereld, letterlijk uit de kast komen was mijn associatie. Maar na even zoeken zie je ook dames en kinderen (die weinig weg hebben van kinderen). Ik mis ook Ikea kinderland. Maar spannend concept.


    16 juli 2008 om 08:55

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!