Sta je wel eens stil bij je Google AdWords campagne? #adv

30 maart 2015, 12:30

6 redenen om direct een quickscan aan te vragen

Wist je dat er 90% kans is dat je campagne méér rendement kan opleveren, vaak met hetzelfde budget? Althans, dát is onze ervaring op basis van de honderden campagnes die wij de afgelopen jaren hebben gezien. Als ondernemer en/of marketingcommunicatie-professional ben jij je hier vaak niet van bewust, sterker nog: misschien heb je géén idee hoe de campagne eigenlijk loopt. En ben je op dit moment nieuwsgierig of er bij jouw campagne ook verbetering mogelijk is. Misschien ben je al langer aan het twijfelen, maar kan je de vinger niet op de zere plek leggen. Zou jouw onderbuikgevoel kloppen?

Vraag de quickscan aan óf bekijk 6 redenen om een quickscan aan te vragen.

Dán hebben wij goed nieuws voor je

In 2008 kwamen wij er als bureau al snel achter dat Google AdWords écht een vak apart is. Niet wetend dat wij ons -7 jaar later- tot de top van de Nederlandse Google AdWords bureaus zouden begeven met een beoordeling van een 9.6. En dát is niet voor niets. Wij willen de online wereld verbeteren bij het zien van zoveel onbenutte kansen bij vrijwel élke Google AdWords campagne die wij dagelijks reviewen. Als vakidioten doen al die onbenutte kansen ons pijn, zéker in de tijd van nu. Wat ons anders maakt? Misschien onze persoonlijke benadering? Onze kennis en ervaring? Of onze 100+ tevreden klanten? Nee, onze filosofie dat rendement met Google AdWords vanzelfsprekend is.

Elk Google AdWords bureau in Nederland heeft een prestatie-index. De prestatie-index representeert een beoordeling van het bureau door Google. Als Google partner heeft Team Nijhuis een beoordeling van een 9.6 en behoort hiermee tot de top 5 van Nederlandse Google AdWords bureaus.

Tijd voor duidelijke taal

Tijd om je ogen te openen én je twijfel weg te nemen. Vraag bij ons direct een uitgebreide Google AdWords Quickscan aan en wéét dat je goed zit (bekijk een voorbeeld quickscan). Dat voelt wel zo prettig. Twijfel je niet aan de kwaliteit van jouw Google Adwords account? Dan dagen wij je uit. Als wij geen verbeterpunten zien in jouw Google AdWords, dan account ontvang je van ons een dinercheque ter waarde van 50 euro. Dit doen we écht met een glimlach, want we zijn oprecht blij voor jou én voor onze branche. Wij zien je aanvraag graag tegemoet en binnen 24 uur nemen wij contact met je op. Tot snel.

Vraag de quickscan aan

6 redenen om direct een quickscan aan te vragen

Wat Google van ons vindt

“Team Nijhuis neemt haar klanten serieus en denkt echt mee in strategische marketing opzetten in de meest brede zin. Wanneer er een nieuwe Google AdWords campagne aan staat te komen vanuit Team Nijhuis heb ik altijd direct veel zin in het ondersteunen hiervan. In samenwerking met ons, zorgt Team Nijhuis voor kwalitatief hoogstaande campagnes die welhaast altijd goede resultaten opleveren. Ik zou zonder moeite een bevriende/bekende ondernemer aanbevelen om Team Nijhuis als partner te kiezen voor zijn online marketing activiteiten”

– Jango van Dun (Google Nederland)

Voorwaarden

De inzet van minimaal € 750 Google AdWords mediabudget per maand is een vereiste om écht een verschil te kunnen maken. Om die reden voeren wij alleen Quickscans uit voor accounts waarbij minimaal € 750 Google AdWords per maand als mediabudget wordt ingezet. Aanvragen van collegabureaus worden niet geaccepteerd. Maximaal één quickscan per organisatie en/of Google AdWords account.

Team Nijhuis is een bureau voor merkcommunicatie met een sterke focus op online marketing. Het bureau heeft ruim 40 jaar ervaring met marketing & communicatie (opgericht in 1973). Met een team van 30+ vakspecialisten werkt het bureau voor 100+ tevreden klanten. Zowel internationaal-, nationaal- en lokaal georiënteerde organisaties (B2B & B2C). Als Google partner met een 9.6 en drager van de titel 'Google Succes Story 2013' behoort Team Nijhuis tot de top 5 van Nederlandse Google AdWords bureaus.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!