De trends voor 2014, vanavond al bij je thuisbezorgd! #twxmas2013
13 influentials delen hun visie op het nieuwe jaar via Google Hangout
Het is je misschien ontgaan, maar er is vanavond een socialmediaborrel. Of, zoals de organisatoren zelf wel durven te zeggen: misschien wel dé socialmediaborrel van 2013. Vanaf 19:30 wordt de derde editie gehouden van de Twxmas Borrel. En deze wordt naar verluidt “groter en leuker dan ooit”. Geheel in het thema 'Future Xmas' organiseren Brechtje de Leij, Rik de Fluiter en Nina Kornaat namelijk een futuristisch experiment. En dat is niet alleen interessant voor de aanwezigen, maar ook voor jou thuis voor de joubuis. Want dankzij een livestream – via de satelliet maar liefst – krijg je de toekomst ook gewoon in huis! Through space and back!
De livestream
Trendwatching in de Hangout
De Twxmas Borrel wordt geopend met een Trendwatching Google+ Hangout on Air. Daarin zal een aantal van “de belangrijkste (online) influencers” hun blik op de nabije toekomst werpen en de belangrijkste trends voor 2014 op hun vakgebied delen onder leiding van trendwatcher Richard Lamb. De Hangout zal hier op Marketingfats, sterker nog: in deze blogpost, te volgen zijn vanaf ca. 20.30 uur. Dus laat je inspireren, ook als je thuis bent. Dan neem je die borrel er gewoon lekker zelf bij!
Dit zijn de influentials die – op hoog tempo, want in ca. 4 minuten elk – hun 3 trends voor 2014 zullen geven:
- Brendan Thesingh (Thesingh Digital Consultancy): Google+
- Arjen Douwes (Intergamma): eCommerce
- Ben van der Burg (Triple IT): online media
- Sander Stallinga (Sanoma): online news
- Herman Couwenbergh (Twittermania): social media
- Xaviera Ringeling (42bis / Content Collective): content strategy
- Lara Ankersmit (NOS): nieuwe media
- Rik de Fluiter (Feller Media): online video
- Dimitry (Dim) Vleugel (Androidworld): mobile
- Stefan Noordhoek (ZZESTO / DUTCHANDDONTS): gamification
- Dimitri Lambermont (@copydimitri / deonlinecopywriter.nl): online communicatie
- Bart Hufen (BrandNewGame): gamification
- Lieke Lamb (trendwatcher.com): trendwatching
Experiment
Er geldt een voorbehoud voor deze Hangout on AIR. Feller Media en United gebruiken namelijk voor de eerste keer in Nederland een satellietverbinding voor een Hangout. De locatie van de Twxmas Borrel, Blijburg aan Zee, ligt zo afgelegen, dat de 'normale' internetverbinding niet toereikend is. Dat betekent ook dat het beeld niet van HD-kwaliteit zal zijn; het is al een technisch kunststukje om de Hangout vanaf deze locatie te streamen.
Overigens wordt sowieso alles opgenomen, wél in HD-kwaliteit, zodat je de dag erna in ieder geval de compilatie kunt terugkijken, ook hier op Marketingfacts.
Wordt de link naar de livestream nog aan deze blogpost toegevoegd?
@Annemieke: ja, dat gebeurt tussen 19.30 en 20.30u vanavond, omdat de link dan pas beschikbaar is.
@Greg: ik ben geen techneut, maar een short-url kan ik idd wel aanmaken (check bit.ly/twxmas2013). De stream zal geëmbed worden in deze post zodra de embedcode beschikbaar is. En dat valt wat lastiger voor te bereiden…
Gaaf, maar ik ga ‘m morgen kijken. Heb een belofte gedaan aan m’n dochters……. #tvoh 😉
Een samenvattinkje zou mooi zijn! Anyone?
@Bob: je krijgt een heel jaar samengevat in 1 uur video of 10 minuten lezen, wat wil je nog meer? 🙂
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!