Veranderingen in het online landschap

Veranderingen in het online landschap

Tom Curley:


The whole “search” phenomenon—led by Google and Yahoo—has demonstrated the power of new tools to “disintermediate” us and “reaggregate” our audiences around search results.


The rise of Really Simple Syndication, or RSS, is another example of moving “atomized” content to the desktop in headline form, thus frustrating our expensive attempts to bottle it up or dress it up on fancy homepages.

The implications for content providers are enormous. You cannot control the “containers” anymore. You have to let the content flow where the users want it to go, and attach your brand—and maybe advertising and e-commerce—to those free-flowing “atoms.”

Via: cellspace.nl


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.