Volg de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online advertising

4 november 2012, 11:25

Marketingfacts en MarketingTribune organiseren het Online Advertising Congres

Op 8 november organiseren Marketingfacts en MarketingTribune de eerste editie van het Online Advertising Congres, waar adverteerders, media-exploitanten en uitgevers inzicht krijgen in de meest recente ontwikkelingen en technieken. Automated trading, realtime bidding, mobile en social advertising, ze komen deze dag allemaal uitgebreid aan de orde. Tegelijkertijd besteden we aandacht aan de nieuwe regels op het gebied van privacy en cookies, die zorgt voor een verdere regulering van de markt.

Met alle aandacht in de afgelopen jaren voor m.n. social media lijkt de aandacht voor paid media verminderd te zijn. Onterecht, in onze ogen. Want ook op dit gebied zijn er belangrijke ontwikkelingen gaande waarvan marketeers zich bewust moeten zijn: realtime bidding, automated trading (zie 1, 2, 3), de nieuwe privacywetgeving, de inzet van paid media binnen social media en de effecten van de integratie van media. En de markt groeit.

Reden genoeg dus voor Marketingfacts om in samenwerking met MarketingTribune een congres te organiseren over dit onderwerp: het Online Advertising Congres.

Programma

De dag biedt een programma met o.a.:

Het volledige programma is te vinden op de Online Advertentie Congres-website.

Event-informatie

Het event wordt gehouden in de Lichtfabriek te Haarlem.

De toegangsprijs is € 295,-. (Leden van Thuiswinkel.org en IAB en Twinkle Plus-abonnees betalen slechts €195,-; leveranciers € 695,-.)

Aanmelden

Update je kennis op het gebied van online advertising en zorg voor verbetering van uw online performance. Mis deze dag niet en meld je vandaag nog aan.

We zien je graag op 8 november!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

1 Reactie

    sandrina

    Hallo ik wil een auto kopen met voorwielaandrijving. wat voor moet ik dan kopen?


    28 mei 2014 om 07:48

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!