Wat als Microsoft de iPod-verpakking zou mogen vormgeven?

27 februari 2006, 11:47

Prachtig filmpje waarin de marketingstrategie van Microsoft flink op de hak wordt genomen (via: Jaggle).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

13 Reacties

    Lula

    Geeft ook mooi weer dat een Apple veel meer een emo-brand is en daar ook op inspeelt, terwijl MS het vooral moet hebben van de product features.


    27 februari 2006 om 15:08
    wza

    Microsoft? Productfeatures?? Good one…


    27 februari 2006 om 15:36
    Lula

    ja, andere naam voor bugs 😉


    27 februari 2006 om 16:11
    mangold

    Prachtig filmpje!

    Laat ook mooi zien waar Microsoft ’t van moet hebben: veel, meer en nóg veel meer. Kwantiteit über alles, als er 100 duizend features in zitten merkt vast niemand nog op dat de tien basisfunctionaliteiten het nauwelijks doen.


    27 februari 2006 om 16:39
    Jacqueline

    Geniaal fimpje!

    Ik ben elke avond weer blij als ik, na een dag (moeizaam en verplicht) werken op een Windows-machine, thuis mijn iBook weer mag begroeten en vanavond was dat extra leuk vanwege dit filmpje 😉 Dus dank daarvoor. Ik heb het uiteraard ook meteen doorgestuurd naar andere Mac-fans die ik ken.


    27 februari 2006 om 18:03
    Vincent De Bruyne

    Mac regeert!


    28 februari 2006 om 19:05
    peter

    He jammer de link is dood. Heeft iemand een mirror?


    3 maart 2006 om 09:28
    Peter

    Marco,

    Bedankt! geweldig filmpje trouwens…. heel herkenbaar…


    3 maart 2006 om 14:59
    hidde tuinstra

    typisch :)….


    6 maart 2006 om 07:36
    Paul

    Als die Microsoft-bashers maar lachen en ‘zie je wel’… nu blijkt dat Microsoft er zelf achterzit. Da’s pas leuk!


    15 maart 2006 om 11:47
    Meneer Guggenheimer

    Lula, ga eerst eens achter een mac zitten voordat ze zo’n uber dom antwoord geeft.

    Paul, ach laat ook maar!


    20 maart 2006 om 11:29

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!