Wat als Microsoft de iPod-verpakking zou mogen vormgeven?
Prachtig filmpje waarin de marketingstrategie van Microsoft flink op de hak wordt genomen (via: Jaggle).
Prachtig filmpje waarin de marketingstrategie van Microsoft flink op de hak wordt genomen (via: Jaggle).
Geeft ook mooi weer dat een Apple veel meer een emo-brand is en daar ook op inspeelt, terwijl MS het vooral moet hebben van de product features.
Microsoft? Productfeatures?? Good one…
ja, andere naam voor bugs 😉
Prachtig filmpje!
Laat ook mooi zien waar Microsoft ’t van moet hebben: veel, meer en nóg veel meer. Kwantiteit über alles, als er 100 duizend features in zitten merkt vast niemand nog op dat de tien basisfunctionaliteiten het nauwelijks doen.
Geniaal fimpje!
Ik ben elke avond weer blij als ik, na een dag (moeizaam en verplicht) werken op een Windows-machine, thuis mijn iBook weer mag begroeten en vanavond was dat extra leuk vanwege dit filmpje 😉 Dus dank daarvoor. Ik heb het uiteraard ook meteen doorgestuurd naar andere Mac-fans die ik ken.
Mac regeert!
He jammer de link is dood. Heeft iemand een mirror?
Marco,
Bedankt! geweldig filmpje trouwens…. heel herkenbaar…
typisch :)….
Als die Microsoft-bashers maar lachen en ‘zie je wel’… nu blijkt dat Microsoft er zelf achterzit. Da’s pas leuk!
Lula, ga eerst eens achter een mac zitten voordat ze zo’n uber dom antwoord geeft.
Paul, ach laat ook maar!
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!