Zelfdenkend ‘point of sale’-display

16 december 2003, 13:37

IBM werkt aan een interactief advertentiesysteem, dat de uitingen automatisch aanpast op de klant die naar het display kijkt.

Het systeem bepaalt met beeldherkenningssoftware waar de klant zich bevindt en waar hij of zij naar kijkt. Staan er geen klanten naar het display te kijken, dan toont het systeem algemene advertenties. Loopt er een klant naar het display toe, dan focust het systeem zich op de klant, en zodra de klant een product uit de schappen pakt verschijnen er op het display gebruikstoepassingen en specifieke verkooppraatjes.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!