Zó word je een bekende blogger

16 oktober 2007, 01:30

Deze willen we niemand onthouden. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, en dus kan je maar het beste zo snel mogelijk beginnen met lachen op een dag. Nietwaar? Paul van Veenendaal volgt wel meer blogs die ik niet kan lezen, maar gelukkig is plaatjes kijken niet aan taalgrenzen gebonden. Wat dachten we hier van:

‘Chcia?em tylko zaprezentowa? serwis z rysunkowymi dowcipami (bardzo mo?liwe, ?e wszyscy go znaj? ale ja wpad?em na niego pierwszy raz) na temat internetu. Serwis ten nazywa si? We blog Cartoons i zawiera kapitalne obrazkowe kpiny z tego co dzieje si? w internecie i na blogach (i nie tylko).’

Alle credits mogen naar Dave Walker, ook hier op Problogger. Ok, ok, vertaal de tekst hier.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

12 Reacties

    jdevalk

    Chuckle 🙂


    16 oktober 2007 om 03:28
    ssmeding

    Hilarisch.


    16 oktober 2007 om 04:28
    Jerry

    een tautologische redenering!


    16 oktober 2007 om 08:06
    Jerry

    oh wacht toch niet, de pijltjes zijn niet cyclisch…


    16 oktober 2007 om 08:11
    Marloes

    De kip of het ei vraag dus? Als je blog maar goed is komt uiteindelijk de roem vanzelf.


    16 oktober 2007 om 19:38
    Schelte Meinsma

    indrukwekkende post.. mijn dank is groot.. Wordt denk ik ook maar cartoon tekenaar.. makkelijker dan verhaaltjes schrijven 🙂


    16 oktober 2007 om 19:43
    Martijn

    haha deze is leuk! 🙂


    3 november 2007 om 20:05
    yMjXEOHQjj

    buy tramadol overnight tramadol no prescription buy – tramadol hcl mylan 50 mg


    16 oktober 2013 om 11:04

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!