Tim den Heijer

Creative Director De Combinatie van Factoren

Tim den Heijer
  • 2 posts
  • 1 reacties

Den Haag, 1973. Neerlandicus (Leiden). Toen: Copywriter @ KPN, LOI, Berg Klein Communicatie, Ogilvy.
Nu: Amsterdam, creative director @ De Combinatie van Factoren, door adverteerders 11 keer uitgeroepen tot beste activatiebureau van Nederland.

Auteur van “De Act Factor: hoe opMERKelijke actvivatie mensen in beweging krijgt.” Prijzen & nominaties o.a. Esprix, SAN Accent, ADC New York, New York festivals, Epica, Eurobest, Mercur Beste Marketingactie, Cannes Direct & Cyber Lions.

Merken waarvoor ik werk of werkte o.a. KWF, Spieren voor Spieren, Stichting BVA, IKEA, Heineken, Chocomel, Appelsientje, KLM Airmiles, IBM, Orange Babies, HEMA, Veronica, Albert Heijn, Schiphol, Tele2, Centerparcs, Easyjet, Holland Casino, Heinz, Bruna, Belastingdienst.