In het Stats Dashboard vind je voortdurend de belangrijkste up-to-date cijfers & statistieken over online marketing & media. De statistieken zijn ingedeeld naar channel.

Gemiddelde confirmed open rate & click through rate per dag van zenden

  • De ratio geeft aan of de tijd van versturen bovengemiddeld of ondergemiddeld resultaat opleverde voor de verstuurde mailings
  • DDMA
  • juni 2017
Bekijk grafiek

% Boven het gemiddelde confirmed open rate & click through rate per tijdstip van zenden

  • De ratio geeft aan of de tijd van versturen bovengemiddeld of ondergemiddeld resultaat opleverde voor de verstuurde mailings
  • DDMA
  • juni 2017
Bekijk grafiek

E-mail mobile vs desktop

  • Het aandeel opens en kliks (in %) mobile vs. desktop
  • DDMA
  • juni 2017
Bekijk grafiek

E-mailmarketing performance Nederland

  • De belangrijkste gemiddelden van e-mail performance metrics van Nederlandse mailings (%)
  • DDMA
  • juni 2017
Bekijk grafiek

Wereldwijde marktaandelen mailclients

  • Wereldwijde marktaandelen van mailclients (in %)
  • CampaignMonitor
  • april 2017
Bekijk grafiek

E-mailmarketing performance

  • Non-bounce rate, open rate en click-through rate van Amerikaanse mailings (%)
  • Epsilon
  • juli 2016
Bekijk grafiek