Wat als de resultaten van je A/B-testen niet kloppen? Wat als beslissingen worden genomen op basis van data die niet betrouwbaar blijken te zijn?
De WC-borstel zat horizontaal geklemd tussen de toiletpot en de WC-bril. Een mooie metafoor voor een waardevolle les.
Lees gauw verder als je de winnende strategie achter brand love wil ontdekken! (Spoiler-alert: het is ingewikkelder dan je verwacht).
Deze uitdagende tijd vraagt om concrete oplossingen vanuit het bedrijfsleven.
Zijn behoefte, beleving en gedrag van de klant en de medewerker te verenigen?
Hoe beïnvloedt de ervaring dat het druk is in de supermarkt het aankoopgedrag van de consument?
"Dit zit me als gegoten": je zal het een vrouw niet snel horen zeggen over werkkleding. Die is er namelijk…
De gevolgen van ongezond gedrag kun je nu in VR ervarenIs het mogelijk? Gezondere voedselkeuzes door een full body illusion? Onderzoek…
Dit is waarom superspeciaalzaken een succes zijn“IJscoman, ijscoman, vertel eens een verhaal,” hoorden we jaren terug van Hans Teeuwen. “Nee, ik verkoop…
Hoe voorkom je dat fietsen overal over straat rondslingeren? De gemeente Katwijk laat zien hoe een paar slimme lijnen op de grond…
Oorzaak? Het contagion-principleGeloof jij Unilever als het bedrijf zegt dat zijn Allesreinger van het merk Andy op een natuurlijke basis…
Een nieuwe Namara Show met de expert in gedragsontwerp, overtuigingspsychologie en marketinginnovatieTom de Bruyne is een expert in gedragsontwerp, overtuigingspsychologie…