Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

AI gaat de marketingwereld veranderen, maar is dat erg?

Banen verdwijnen, dus slimme marketeers denken nu na over hun veranderende rol.

OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely samen verder als één organisatie

Spotler NL is een een data driven marketing software provider voor de Nederlandse markt.

Google werkt aan functie die klantenservice belt

Google belt en wacht op klantenservice namens de klant.

Digital Heroes wordt OrangeValley voor verdere optimalisatie digitale media

Digital Heroes was al onderdeel van OrangeValley. Met deze stap speelt het bedrijf in op het snel veranderende digitale landschap.

De Metagids #92 – Van Selfies tot AI-Zelfisolatie

Met de recente opening van de GPT-winkel van OpenAI, het equivalent van Apple's App Store, heeft de wereld van kunstmatige intelligentie een nieuw tijdperk betreden.

Waarom Server Side Tracking in 2024 nog belangrijker zal worden

Betrouwbaardere gegevens, privacy-bescherming, betere online marketing en een snellere website.

‘E-commerce aan vooravond van massale invoering van AI’

Media en communicatie blijft achter. In die sector heeft nog slechts 23% van de organisaties AI volledig geïmplementeerd.

De vijf voordelen van een eigen AI-chatbot

In de huidige wereld van digitale marketing, waar klantgerichtheid de sleutel is tot succes, worden chatbots steeds meer de norm.

De Metagids 88 – Gag City: Hoe Nicki Minaj’s fans een AI-wereld bouwden

Het is een unieke beweging binnen de 'stan-cultuur', waarbij fans zich online organiseren en vaak aanzienlijke invloed uitoefenen.