Door in populaire games de gaming en creator community te stimuleren om groente leuker te maken beïnvloedt Knorr samen met The Invaders de perceptie van miljoenen gamers wereldwijd.
We staan aan de vooravond van een ‘paradigm shift’. Het speelveld verschuift van Customer Experience naar Customer Transformation: een focus op het verbeteren van welzijn, geluk en gezondheid van klant en medewerker.
Online is er veel te doen om de rebranding van Jaguar. Het is niet voor het eerst dat een rebranding tot flinke discussies leidt. Terecht, want meestal is het geen goed idee.
Waar ooit flashy campagnes en harde verkoop de norm waren, draait het in 2025 nog meer om verbinding, authenticiteit en – ja echt – gewoon aardig zijn. Marketing is geen one-night stand na een uit de hand gelopen feestje; het is een langdurige relatie.
Wat als de resultaten van je A/B-testen niet kloppen? Wat als beslissingen worden genomen op basis van data die niet betrouwbaar blijken te zijn?
AI verandert van alles. Maar hoe reclamemakers ermee omgaan, is vooralsnog niet wereldschokkend. Ook al draait de hypemachine op volle toeren.
Door een sterk loyaliteitsprogramma op te zetten, verschillende campagnes uit te proberen en flexibel te blijven in het bijschaven van de strategie, komt inmiddels 15,7% van de omzet uit online aankopen.
Contentmarketing kan overweldigend voelen. Hoe zorg je voor een constante stroom aan relevante en waardevolle posts zonder je te verliezen in tijdrovende processen? Het antwoord ligt in slim hergebruik.
Binnen online marketing is flexibel zijn en durf van levensbelang om tot goede resultaten te komen. Het is verleidelijk om vast te houden aan een gedateerde en bewezen strategie en hier niet van af te wijken. Toch is het belangrijk om de basis op orde te houden, maar tegelijkertijd ruimte te creëren voor innovatie.
De Nederlandse economie draait om MKB’s, veel marketeers die er werken zijn zogeheten ‘lone wolves’; professionals die zo’n beetje in hun eentje of met weinig toch, het hele construct ‘strategische marketing overeind houden.
Te midden van een toename van mentale gezondheidsproblemen, de opkomst van giftige 'rolmodellen' en veranderende verwachtingen in het gezins- en beroepsleven, worstelen mannen met het herdefiniëren van hun rol. Aldus een recent rapport van Kantar.
De marketingkalender voor 2025 is nu beschikbaar om gratis te downloaden!