Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Webinar ‘NIMA B in One Hour’ kletst je in een uur door de lesstof

Op woensdag 17 april van 12.00 tot 13.00 uur kunnen marketingprofessionals, sales executives, ondernemers en iedereen die ‘er weleens over dacht’ inschakelen bij een unieke webinar over misschien het meest bekende marketingdiploma van Nederland.

Tijdstip en dag irrelevant voor openen persbericht

Herkenbaar voor velen: Wat is nou het ideale moment om een persbericht te versturen? Het antwoord op deze vraag is discutabel. Maar stop maar met het je afvragen.

De merkhistoricus. Neem een voorbeeld aan Nike

Het idee van het vastleggen van de historie van een bedrijf bevordert de consistentie in alles wat je doet. Maak ruimte voor de merkhistoricus dus.

Wat is de gezamenlijke uitdaging in employer branding?

NIMA Community Internal Branding; HR en Marketing at a Great Place To Work. Dit zijn de gezamenlijke uitdagingen in employer branding en zo pak je die aan.

Sales geeft niet om je leads, marketeer

Leads die door marketeers worden gegenereerd, zijn niet automatisch van hoge waarde voor het salesteam. De marketeer houdt te weinig rekening met de kwaliteit en de koopbereidheid van de verworven leads.

B2B Content Podcast Carolien Graafsma: hoe je als marketeer écht waarde levert

Hoe lever je als marketeer aantoonbare waarde? Wat zijn de rol en waarde van leads hierin? Carolien Graafsma van Endeavour helpt om een soepele, digitale reis uit te zetten voor potentiële klanten.

Waarom De Belg van Mark Koster geen goede biografie over Christian Van Thillo is

De Belgische uitgever Christian Van Thillo van DPG Media, veruit de grootste mediamagnaat in de Benelux, komt er uiteindelijk slecht vanaf in de ‘biografie’ De Belg van Mark Koster.

HEMA optimaliseert vindbaarheid met slimme linkbuildingstrategie

De afgelopen 2,5 jaar heeft HEMA een enorme groei doorgemaakt op het gebied van SEO. HEMA maakt bewust een keuze om inhouse het eigen kanaal te versterken. Op het vlak van linkbuilding versterken de experts van OrangeValley het team. Samen belichten ze de case.

Nederland stijgt 11 plaatsen in Warc Media 100

Nederland stijgt 11 plaatsen in de Warc Media 100 editie van 2024. De beste campagnes maken gebruik van partnerships.

De beste inzichten die ik kreeg op SXSW

David Vogel (code d'azur) is een trouwe bezoeker van SXSW. Een korte impressie van wat hij deze editie heeft gezien. En gemist.

‘Slim4 is het fundament onder onze inkoop’

AGU geniet brede bekendheid als oer-Hollands merk in fietskleding, regenkleding en fietstassen. Minder bekend is dat het ook een groothandelsbedrijf is. De variëteit in assortimenten en afzetkanalen stelt speciale eisen aan AGU’s voorraadbeheer.

Dit zijn de trends in gegevensverzameling

In de digitale marketing draait alles om veilige gegevensopslag. Ontdek de trends, valkuilen en strategieën voor succesvolle gegevensverzameling.