Het onderzoek van Comarch en VOLT District biedt waardevolle inzichten in de complexe wereld van klantloyaliteit in het huidige economische klimaat.
Ik wil alle resultaten en het rapport met deskundig advies ontvangen!Wetenschappers ontwikkelen tools om Nederlanders digitaal bij te spijkeren
Marketingonderzoeker Rik Pieters van Tilburg University heeft samen met collega’s van andere universiteiten, een nieuwe, indirecte vraagtechniek ontwikkeld. Deze techniek maakt de kans groter dat mensen waarheidsgetrouw antwoorden op gevoelige vragen.
De bestedingen aan digital advertising in Nederland zijn in 2023 gegroeid naar 3,7 miljard euro. Dat is een stijging van vijf procent ten opzichte van het jaar daarvoor. Opvallend is dat lokale uitgevers meer groeien dan wereldwijde partijen.
Populair
Nieuw
De masterclasses en events van NIMA. In Marketing, Communicatie en Sales.
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Chef redactie Marketingfacts
Ben jij een ervaren en gedreven professional in de wereld van marketing en contentcreatie? Heb je een scherp oog voor kwalitatieve content, ben je commercieel vaardig en beschik je over een vlotte, foutloze pen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Chef redactie Marketingfacts
Contentmarketeer (32 uur per week)
Dit is je kans om concrete oplossingen voor klimaat- en natuurproblemen dichterbij te brengen en Nederland te inspireren en stimuleren. Kom werken in ons gedreven Campagneteam.
Contentmarketeer (32 uur per week)
(Online) Marketeer
Wil jij onze website en platformen uitbreiden en onderhouden? Heb je een vlotte pen, loop je niet weg voor een uitdaging en durf je initiatief te nemen? Dan zijn wij op zoek naar jou!